Po raz pierwszy miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu biznesowym „Skuteczna windykacja B2B” organizowanym przez firmę BMS i oceniam bardzo wysoko jego wartość merytoryczną. Konwencja wydarzenia jest niezmiernie ciekawa z uwagi na to, że swoimi doświadczeniami z dziedziny zarządzania należnościami dzielą się praktycy – specjaliści i managerowie, mający wieloletnie doświadczenie zawodowe i znający od podszewki całe spektrum zagadnień i wyzwań z tym związanych. Wartością dodaną jest również udział ekspertów z dziedziny prawa czy komorników sądowych, którzy przybliżają tematykę z nieco innej perspektywy, co pozwala na poszerzenie horyzontów i spojrzenie na zagadnienia związane z windykacją z lotu ptaka. Jeśli miałabym podsumować, dlaczego udział w tym wydarzeniu był dla mnie wartością, to przede wszystkim z uwagi na poszerzenie wiedzy merytorycznej oraz możliwość benchmarkingu standardów credit management w mojej organizacji z innymi przedsiębiorstwami, ale również dał mi inspirację, jakie aspekty mogłabym poprawić w mojej organizacji, aby pomóc jej odnosić wymierne sukcesy rynkowe w przyszłości.
Magdalena Woźniak
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Z dużą przyjemnością brałam udział w spotkaniu biznesowym „Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej”. Warsztaty umożliwiły aktywny udział uczestników i wymianę doświadczeń. Prelegenci bardzo dobrze przygotowani merytorycznie do swoich wystąpień, w ciekawy sposób dzielący się praktyczną wiedzą.
Justyna Jankowska
Masterlease
Spotkanie „Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej”, które odbyło się dnia 14 grudnia 2017 roku, zostało przeprowadzone w sposób rzetelny i profesjonalny. Prelegenci i uczestnicy dobrani w sposób umożliwiający poszerzenie wiedzy i wymianę doświadczeń.
Aleksandra Kolba
Masterlease
Chciałbym pogratulować BMS za zorganizowanie udanego i bardzo profesjonalnego „Kongresu Prawników i Compliance Managerów In – house X edycja”. Możliwość prowadzenia merytorycznej dyskusji i wymiany doświadczeń w wąskim gronie profesjonalistów z zakresu compliance – moim zdaniem – stanowiła jeden z kluczowych elementów przedmiotowego kongresu. Wiedzę zdobytą podczas dyskusji, wykorzystuję w praktyce. Życzę dalszych sukcesów!
Andrzej Krawczyk
BOŚ Bank S.A.
Po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach zorganizowanych przez firmę BMS, które odbyły się w dniach 17–18 marca 2017r., w hotelu Hilton w Warszawie „DODAJ SKRZYDEŁ SWOIM HR’owcom”. Spotkanie było okazją do inspirującej wymiany doświadczeń, przedstawionych bardzo ciekawie, gdzie każdy z praktyków z obszaru HR, miał mnóstwo możliwości by zabrać głos w burzy mózgów. Była to okazja do poznania wielu ciekawych rozwiązań z zakresu HR. Liczę, że kolejne spotkania również będą sprzyjać wymianie doświadczeń i inspiracji. Na plus zasługuje również wzorowa organizacja spotkania przez zespół BMS.
Monika Lewandowska
Marwit
Polecam szkolenie „Jak skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym”. Spotkanie to otwiera oczy na niuanse, na które e codziennej pracy nie zwraca się uwagi.
Marta Stenopiedis
BIBUS MENOS Sp. z o.o.
W dniach 11 i 12 marca 2021 miałam przyjemność brać udział w szkoleniu „ HR Compliance Officer”. W dobie pandemii było to spotkanie on-line, ale dzięki możliwości interaktywnego szukania wspólnych rozwiązań przy pomocy prowadzącego, który ma i doświadczenie, i wiedzę z prezentowanego obszaru, uważam warsztat za profesjonalnie przygotowany i dający realne możliwości zweryfikowania i uzupełnienia wiedzy.
Polecam osobom szukającym rzetelnej wiedzy, ciekawie i profesjonalnie prowadzonych warsztatów, gdzie na pewno można podzielić się doświadczeniem i czerpać ze źródła sprawdzonej wiedzy i doświadczenia.
Joanna Kempka-Stola
Link4
W dniu 21.04.2015 uczestniczyłam w spotkaniu „Jakość i Monitoring w Call/Contact Center”. Była to świetna okazja aby poszerzyć swoją wiedzę na temat aspektu Kontroli Jakości oraz całego zaplecza merytorycznego związanego z procesem Monitoringu. Spotkanie dostarczyło dużo ciekawych doświadczeń z wielu branż – dobrze jest porównać różne rozwiązania i metody kontroli jakości, aby móc wypróbować nowe idee oraz uczyć się nawzajem na swoich błędach.
Aneta Malinowska
Telmon Sp. Z o.o.
W lutym 2014 r. miałam przyjemność wziąć udział w spotkaniu „Obrót Wierzytelnościami III edycja”. Wysoki poziom merytoryczny i trafny dobór prelegentów w pełni zaspokoiły moje oczekiwania związane z konferencją, zaś formuła umożliwiająca otwartą wymianę doświadczeń i poglądów pozwoliła na nawiązanie nowych ciekawych kontaktów biznesowych. Organizacja tego wydarzenia również stała na najwyższym poziomie.
Katarzyna Maciejewska
FM Bank
Facylitacja to świetna neutralna metoda prowadzenia warsztatów i spotkań zwłaszcza w dużych organizacjach. Podczas szkolenia zostało zaprezentowanych wiele technik i narzędzi trenerskich ułatwiających prowadzenie grupy. Formuła kursu opiera się głównie na ćwiczeniach co bardzo ułatwia przyswajanie wiedzy. Trener pani Joanna Adamska poprzez swoją profesjonalną postawę zadbała o wysoki poziom merytoryczny szkolenia oraz o przyjazną atmosferę i komfort uczestników. Udział w kursie facylitacji był dla mnie ciekawym doświadczeniem. Serdecznie polecam liderom, którzy chcą rozwijać swoje organizacje oraz pracownikom działów operacyjnych i HR.
Agnieszka Tonn
ROSSMANN
Zaświadczam, że BMS wykonał usługę spotkania nt.: „Audyt Wewnętrzny w praktyce”, które odbyło się w dniu 11.12.2013 r.Spotkanie to, zostało przeprowadzone z dużym profesjonalizmem, rzetelnością i programem, dostosowanym do naszych indywidualnych potrzeb.Solidność zrealizowanego spotkania, sprawiają, że z pełną odpowiedzialnością mogę polecić BMS jako sprawnego i godnego polecenia partnera.
Ewa Ozimek
ABB