Jak skutecznie zdobyć i utrzymać prawdziwy talent w zespole CC? …. Bardzo ciekawy, bardzo aktualny temat w czasach tak trudnego rynku pracy. Spotkanie bardzo ciekawe, różnorodne spojrzenia na temat i rozwiązania niewątpliwie warte zaadaptowania na własnym stanowisku pracy.
Barbara Sośnicka
Nestle Polska
W dniu 21.04.2015 uczestniczyłam w spotkaniu „Jakość i Monitoring w Call/Contact Center”. Była to świetna okazja aby poszerzyć swoją wiedzę na temat aspektu Kontroli Jakości oraz całego zaplecza merytorycznego związanego z procesem Monitoringu. Spotkanie dostarczyło dużo ciekawych doświadczeń z wielu branż – dobrze jest porównać różne rozwiązania i metody kontroli jakości, aby móc wypróbować nowe idee oraz uczyć się nawzajem na swoich błędach.
Aneta Malinowska
Telmon Sp. Z o.o.
Warsztaty ”Systemy motywacyjne w Call/Contact Center” zorganizowane w dniach 18-19 maja br zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Odpowiedni dobór prelegentów i tematów pozwolił w pogłębiony sposób omówić problemy związane z tematyką tego spotkania. Odpowiednia atmosfera pozwalała na swobodną dyskusję w trakcie prezentacji. Wszystkim polecam warsztaty zorganizowane przez BMS.
Mirosław Sobczak
Maksimum Sp. z o.o. Holding SKA
Z firmą BMS i osobą odpowiedzialną za współpracę z jej ramienia – Grzegorzem Mandziukiem – mamy okazję współpracować od dłuższego czasu z bardzo pozytywnym skutkiem. Razem pracowaliśmy podczas realizacji szkoleń zewnętrznych i spotkań biznesowych dla pracowników Kolei Mazowieckich w różnych dziedzinach: kadrowych, prawnych, obsługi klienta i windykacyjnych:– Windykacja sądowa – 16 – 17 kwietnia 2013r.
– Jak zbudować efektywny i zmotywowany zespół CC – 21 – 22 maja 2013r.
– Efektywna współpraca ze związkami zawodowymi – 21 – 22 listopada 2013r.
– Prawo Pracy – 17 – 18 września 2014r.
– Windykacja sądowa w praktyce – Zmiany legislacyjne – 21 – 22 października 2014r.
– Jakość w Call/Contact Center – 10 grudnia 2014r.
– Zmiany w Kodeksie Pracy – 3 marca 2016r.Nasza współpraca, oparta na zaufaniu i partnerskim podejściu zawsze przebiega pomyślnie, a usługi, które świadczy firma BMS na rzecz naszej Spółki zawsze były dopracowane organizacyjnie i charakteryzowały się maksymalnym profesjonalizmem. Na pewno do tak wysokiego poziomu merytorycznego szkoleń, które organizuje BMS wpływa ogromne doświadczenie firmy na polu organizacji specjalistycznych wydarzeń, jak również zaangażowanie osób pracujących w BMS. Firma BMS, w pełni wywiązuje się ze swoich zobowiązań, jest elastyczna we współpracy i otwarta na informację zwrotną od klienta. Prelegenci i trenerzy w prowadzeniu szkoleń wykazują się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością i wrażliwością na potrzeby uczestników. Z czystym sumieniem mogę polecić BMS i Grzegorza Mandziuka jako rzetelnego i solidnego Partnera Biznesowego!
Jan Dąbrowski
Koleje Mazowieckie – KM sp. z o.o.
Chcieliśmy podziękować za profesjonalną organizację spotkania “Prawo Pracy”, które odbyło się w dniach 17–18 września 2014 r w Warszawie. Warsztaty były znakomitą okazją do wymiany doświadczeń dzięki dużej aktywności uczestników. Spotkanie zostało zorganizowane w sposób profesjonalny, a zajęcia przeprowadzono w sposób bardzo interesujący z uwzględnieniem najnowszych kierunków orzecznictwa z zakresu prawa pracy. Życzymy kolejnych ciekawych tematów będących okazją do zorganizowania spotkania, samych sukcesów oraz wielu tak aktywnych uczestników podczas realizowanych spotkań.
Przemysław Nowakowski, Artur Kałuża
Koleje Mazowieckie – KM sp. z o.o.
Spotkanie „Zakazane Porozumienia Rynkowe” było zorganizowane na bardzo wysokim poziomie merytorycznym, jak również organizacyjnym. Ważne jest, iż odpowiedni dobór prelegentów i tematów pozwolił w wyczerpujący sposób omówić problemy związane z tematyką tego spotkania. Odpowiednio zaplanowane, poszczególne wystąpienia, wraz z przerwami na dyskusje z prelegentami, pozwalają w pełni wykorzystać obecność ekspertów, jak również osób będących uczestnikami warsztatów.
Polecam szkolenia i warsztaty organizowane przez BMS każdemu, kto oczekuje najwyższego poziomu usług.
Julia Słomińska
Arla Foods S.A.
Szkolenie z zakresu Employer Brandingu było bardzo profesjonalne, ale przebiegało w dość luźnej atmosferze. Osoba prowadząca szkolenie w 100% przygotowana, odpowiadała na każde zadane przez uczestników pytanie. Sposób przekazywania wiedzy był prosty, ale bardzo angażujący uczestników do aktywnego udziału i dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniami z innymi.
Szczerze polecam.
Marta Górska
POLOmarket
Wartościowe spotkanie w gronie praktyków HR, poszerzające wiedzę nt. rozwiązań i narzędzi z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi implementowanych w rzeczywistości organizacyjnej, uwzględniających specyfikę danej firmy i branżowość. Przyjazna, warsztatowa formuła spotkania, stwarzająca możliwość wymiany opinii, wzajemnej współpracy i inspiracji. Świetna organizacja konferencji, na którą złożyła się wzorcowa komunikacja wydarzenia i przyjazne miejsce spotkania. Bardzo dziękuję za te wspólne dwa dni.
Jolanta Bartkowiak-Stawska
Orange
Bardzo ciekawe spotkanie. Duża różnorodność branż, sposobów podejścia – sporo inspiracji, możliwość benchmarków rozwiązań. Bardzo dziękuję.
Dorota Ostrowska
Orange
Spotkanie pod względem organizacyjnym było profesjonalnie przygotowane. Przyjazna formuła do przekazania informacji oraz miła atmosfera. Ciekawi i merytoryczni prelegenci.
Monika Kowalczyk
Orange
Kongres, w którym miałem przyjemność uczestniczyć po raz pierwszy, to doskonała okazja na wymianę doświadczeń pomiędzy przedstawicielami branży Call Center. Możliwość poznania wdrożonych i już sprawdzonych rozwiązań, stosowanych przez praktyków, ugruntowuje i poszerza posiadaną wiedzę specjalistyczną. Bardzo cenne jest doświadczenie, że na co dzień borykamy się z podobnymi problemami, które można jednak z powodzeniem rozwiązywać. Jest to możliwe dzięki skutecznie wdrażanym projektom i inicjatywom, które były prezentowane przez doskonale przygotowanych prelegentów. Ze spotkania wyjechałem z głową pełną wiedzy i pomysłów, a najlepsze praktyki już teraz wykorzystuje na co dzień w swojej pracy. Choć specyfika naszej pracy bywa czasami różna, to wiele rozwiązań jest uniwersalnych i możliwych do wdrożenia niemal w każdym Call Center, bez względu na skalę jego funkcjonowania. Już teraz szykuję się do kolejnej edycji. Serdecznie dziękuję i gorąco polecam!
Marcin Jakubiec
Orange
Konferencja dotycząca „Zarządzania talentami” zorganizowana przez BMS, była doskonałym miejscem na wymianę doświadczeń i prowadzenie otwartej dyskusji na temat sukcesów i wyzwań jakie stoją przed firmami, w tym obszarze. Dużą wartością dla mnie była możliwość rozmowy z prelegentami i szczere dzielenie się ich wiedzą opartą na praktyce. Te spotkania były bardzo inspirujące, polecam serdecznie.
Iza Wegnerowska
Orange
Pan Andrzej jest jednym z najlepszych trenerów z jakim miałem przyjemność pracować w swoim życiu zawodowym. Psycholog, znawca ludzi, wulkan energii, erudyta. Znakomity profesjonalista. Polecam wszystkim szkolenia prowadzone przez tego trenera.
Piotr Drapala
Philip Morris Polska
Kongres Prawo i Compliance, który odbył się w dniach 8-9 listopada, stał na najwyższym możliwym poziomie. Znakomici prelegenci, merytoryka i prezentacje, świetna forma, to jest „pytanie na bieżąco” oraz doskonała organizacja przedsięwzięcia zarówno pod względem organizatorów oraz hotelu. Na pewno będę korzystał z usług firmy BMS w przyszłości oraz polecał spotkania przez nią organizowane.
Mateusz Hendzel
Dom Development S.A.
Warsztat „Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center” zorganizowany przez BMS był przygotowany i prowadzony bardzo profesjonalnie.Poruszone zagadnienia przedstawiły tematykę w wielu ujęciach, prelegenci (praktycy) w wyczerpujący sposób prowadzili panele, dzieląc się swoim doświadczeniem przekazali cenne wskazówki. Dodatkowo warsztaty stwarzają okazję do nawiązania wielu kontaktów biznesowych, jak również wymiany doświadczeń. Każdemu polecam spotkania organizowane przez BMS.
Robert Walczyński
Multimedia Polska S.A.