Spółka Cream Finance Poland, z przyjemnością rekomenduje udział w spotkaniach biznesowych organizowanych przez BMS. Interesujące tematy, rzetelne podejście organizatorów oraz możliwość dyskusji na tematy istotne dla branży rynku finansowego.
Patrycja Rajewicz
Cream Finance Poland
Zajęcia były niezmiernie ciekawe, merytorycznie – skarbnica wiedzy, prelegenci widać było, że są praktykami ( w szczególności pani mecenas Bernadeta Kasztelan-Świetlik, która zna działanie UOKiK’u z dwóch ujęć, czy też pan mecenas Wierzbicki) w pełni oddanymi temu, co robią.W przytaczanych casusach mogłam odnaleźć kwestie, które bezpośrednio, na co dzień dotyczą mojej firmy (opłaty półkowe).Widziałam po zachowaniu współuczestników, że wystąpienie dwóch prelegentów wzbudziło pewne niezadowolenie, ponieważ rozwinęli tematy z początku prezentacji, a czas umykał, dlatego na koniec zmuszeni byli „prześlizgnąć” się po tematach, które były interesujące dla wielu z nas. Cała sceneria hotelu InterContinental oraz posiłki serwowane przez te dwa dni sprzyjały wchłanianiu wiedzy.
Paulina Spodymek
Hochland Polska Sp.z o.o.
Kongresy „Zarządzanie Call/ Contact Center”, który odbył się w dniach 18-19 października, zostały przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym, organizacyjnym jak i jakościowym. Zarówno prowadzący jak i moderatorzy poszczególnych dni stanęli na wysokości zadania. Szkolenie prowadzone było w sposób otwarty i zorientowany na potrzeby uczestników. Polecam spotkania organizowane przez BMS.
Bartłomiej Sędek
Arteria S.A.
W dniach 18/19.05.2011 uczestniczyłam w warsztatach Systemy motywacyjne w Call/Contact Center. W mojej ocenie profesjonalne przygotowanie ze strony organizatorów, interesujące case study i wiele wnoszące dyskusje są niezaprzeczalnymi atutami tego wydarzenia. Spójna tematyka wystąpień, ułożonych w logicznej kolejności i pozwalających na dotarcie do informacji niezwykle istotnych z punktu widzenia CC była mocną strona warsztatów. Czas spędzony na tym evencie uważam za bardzo udany, będę śledzić ofertę kolejnych wydarzeń tego typu.
Monika Filipek
PKO Bank Polski
Warsztaty „Raportowanie w Call/Contact Center” II edycja, które odbyły się w dniach 8-9 czerwca 2011 w Hotelu Marriott w Warszawie, zostały zorganizowane na wysoce profesjonalnym poziomie przez BMS. Tematyka poszczególnych modułów warsztatów, dobór prelegentów wśród praktyków oraz empiryczne ujęcie przez nich poruszanych zagadnień daje świadectwo godnej polecenia jakości. Na uwagę zasługują również świetne materiały szkoleniowe i co ważne bardzo duże zaangażowanie ze strony samych Organizatorów. Doskonała organizacja! Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych edycjach warsztatów.
Piotr Michota
PKO Bank Polski
Z ogromnym zainteresowaniem uczestniczyłam w IV – tej edycji konferencji „Wynagrodzenia
i Systemy Motywacyjne” 15-16.05.2012. Szczególnie doceniam znakomity dobór prelegentów,
umożliwiający wymianę doświadczeń z praktykami oraz perfekcyjną organizację.
Wioletta Bykas-Darnowska
Bricoman Polska – GROUPE ADEO
Spotkanie biznesowe z cyklu „Obrót wierzytelnościami VI edycja”, które odbyło się w dniach 8-9.02.2017 r., było pierwszym ze spotkań organizowanych przez firmę BMS, w jakim miałem przyjemność uczestniczyć. Formuła spotkania, wysoki poziom merytoryczny wystąpień prelegentów i atmosfera w trakcie warsztatów, sprzyjały zapoznaniu się z tematyką obrotu wierzytelnościami z różnych perspektyw, wymianie doświadczeń pomiędzy uczestnikami i nawiązaniu kontaktów biznesowych.
Mariusz Marek
TAURON Polska Energia S.A
Szerokie spektrum poruszanych zagadnień, profesjonalne podejście prelegentów, otwartość i przyjazna atmosfera. To wszystko sprawia, że Wasze konferencje wygrywają na rynku z innymi propozycjami spotkań w obszarze audytu.
Magdalena Szkudlarek
TAURON Polska Energia S.A
Kongres zorganizowany przez BMS w dniach 18-19 listopada 2015 r. spełnił oczekiwania uczestników zarówno pod względem przygotowania prelegentów, doboru tematów jak i od strony organizacyjnej. Była to doskonała okazja do wymiany doświadczeń w obszarze zakupów z przedstawicielami firm działających w różnych branżach.
Agnieszka Czekaj-Pyż
TAURON Polska Energia S.A
Spotkanie „Programy Lojalnościowe & Customer Experience” było prowadzone w kameralnej atmosferze, co sprzyjało przekazywaniu informacji uczestnikom oraz bliższemu poznaniu. Firma BMS wykazała się wysokimi kompetencjami i doświadczeniem gromadząc tak znakomitych prelegentów w jednym miejscu.
Ewa Wronka
New Media Ventures
Miałem możliwość uczestniczyć w spotkaniu „Sponsoring jako niestandardowe narzędzie do promowania marki”, które odbyło się w dniach 24-25.02.2015 r., i mam bardzo pozytywne wrażenia z tego spotkania. Wszystko było super i była to fajna okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów z ciekawymi ludźmi.
Michał Piechocki
ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o.
Jak skutecznie zdobyć i utrzymać prawdziwy talent w zespole CC? …. Bardzo ciekawy, bardzo aktualny temat w czasach tak trudnego rynku pracy. Spotkanie bardzo ciekawe, różnorodne spojrzenia na temat i rozwiązania niewątpliwie warte zaadaptowania na własnym stanowisku pracy.
Barbara Sośnicka
Nestle Polska
Chciałbym pogratulować BMS za zorganizowanie udanego i bardzo profesjonalnego „Kongresu Prawników i Compliance Managerów In – house X edycja”. Możliwość prowadzenia merytorycznej dyskusji i wymiany doświadczeń w wąskim gronie profesjonalistów z zakresu compliance – moim zdaniem – stanowiła jeden z kluczowych elementów przedmiotowego kongresu. Wiedzę zdobytą podczas dyskusji, wykorzystuję w praktyce. Życzę dalszych sukcesów!
Andrzej Krawczyk
BOŚ Bank S.A.