Warsztat „Zarządzanie projektami”, był przygotowany przez trenera na najwyższym poziomie. Informacje przekazane w sposób jasny, klarowny i łatwy. Firma BMS przez którą trafiłem na warsztat godna polecenia.
Marek Pyda
Wienerberger Ceramika Budowlana
Konferencje organizowane przez firmę BMS, są unikatowym przykładem połączenia wiedzy z praktyką. Skrupulatnie dobrani prelegenci będący doświadczonymi praktykami w swoich dziedzinach dają gwarancję wysokiego poziomu omawianego zagadnienia, a możliwość dyskusji z innymi uczestnikami konkurencji jest świetną okazją omówienia wspólnych wyzwań zawodowych. Takie spotkania przeradzają się nawet niejednokrotnie w dłuższe znajomości i wzajemną współpracę. Trafionym rozwiązaniem jest podział uczestników na grupy tematyczne, co daje możliwość wyboru wykładu i sprawia iż czas konferencji wykorzystany jest w sposób jak najbardziej efektywny. Tym bardziej, że tematy spotkań są odpowiedzią na potrzeby i postulaty zgłaszane przez samych uczestników konferencji. Dla prawników in-house to okazja do interesującej dyskusji w ciekawym gronie.
Magdalena Żak
Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
Kongresy „Zarządzanie Call/ Contact Center”, który odbył się w dniach 18-19 października, zostały przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym, organizacyjnym jak i jakościowym. Zarówno prowadzący jak i moderatorzy poszczególnych dni stanęli na wysokości zadania. Szkolenie prowadzone było w sposób otwarty i zorientowany na potrzeby uczestników. Polecam spotkania organizowane przez BMS.
Bartłomiej Sędek
Arteria S.A.
W dniach 17-18 września 2013r uczestniczyłam w Kongresie Windykacyjnym 2013 III Edycja z zakresu dochodzenia należności. Jakość prowadzonych wykładów, jak uprzednio, była na wysokim poziomie. Merytoryczne przygotowanie wykładowców spełniło moje oczekiwania.
Na pochwałę zasługuje również sama organizacja konferencji. Dużym atutem była możliwość uczestnictwa w dyskusji z uczestnikami oraz wykładowcami, wymiana doświadczeń z dziedziny dochodzenia należności.
Polecam szkolenia organizowane przez firmę BMS.
Żanetta Radajewska
neoBank
Po raz pierwszy uczestniczyłam w konferencji organizowanej przez firmę BMS. Konferencja dotyczyła „Jakości w Call/Contact Center” i dzięki dobrej organizacji oraz właściwie dobranym do tematu osobom prelegentów spełniło moje oczekiwania. Dzięki miłej atmosferze, stworzonej przez pracowników firmy BMS, uczestnicy mieli możliwość wymiany doświadczeń oraz nawiązania ciekawych kontaktów.
Barbara Świder
neoBank
AUDYT CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA DLA LAFARGE CEMENT S.A.W dniach 5-6.12.2011r. odbył się Audyt Centrum Obsługi Klienta (COK) w Bielawach. Audyt dotyczył następujących obszarów: Procesy i Procedury; Praca Zespołu COK oraz Profil Kompetencyjny Pracowników .
Chcemy wyrazić zadowolenie z wysokiej jakości świadczonych usług przez firmę BMS. Zadanie zostało wykonane terminowo oraz z wyjątkową starannością. Firmę BMS polecić możemy jako sprawdzonego i rzetelnego wykonawcę, wyróżniającego się profesjonalizmem i konkurencyjnymi cenami.
Olga Milerowicz
Lafarge
Polecam firmę BMS. Wysoka efektywność zajęć i profesjonalne podejście organizatora. Bardzo ciekawa forma warsztatów.
Tomasz Łapiński
AIR LIQUIDE POLSKA
Spotkanie „Programy Lojalnościowe & Customer Experience” 12-13.09.2017 było profesjonalne, ciekawe, interaktywne a przy tym przyjemne poszerzanie swoich horyzontów. Polecam BMS.
Maria Kostka
AIR LIQUIDE POLSKA
Uczestnicząc w Konferencji „Programy Lojalnościowe & Customer Experience”, które odbyło się w dniach 12-13.09.2017 r. uzyskałam wiedzę o zakresie który interesował mnie – zawartość merytoryczna, Prelegenci, tematyka zgodna z oczekiwaniami. Wiele nowości, które dały mi możliwość poszerzenia sposobu postrzegania programów i działań lojalnościowych i ich ważności, efektywności co daje wymierne efekty sprzedaży.
Anna Golemo
AIR LIQUIDE POLSKA
Doskonale zorganizowany Kongres, skupiający kluczowe postacie z różnorodnych rynków. Z pewnością poleciłbym uczestnikom kolejnych edycji udziału.
Janusz Zagrobelny
A. Sobczyk i Współpracownicy
Na kongres „HR Business Partnering”, który odbył się w dniach 18-19 listopada 2014 r. organizowany przez BMS jechałem z pewną dozą sceptycyzmu bazującą na moich doświadczeniach z udziału w konferencjach organizowanych przez inne Firmy. Moim zdaniem o jakości konferencji poza dobrym przygotowaniem organizacyjnym decyduje właściwy dobór tematu i prelegentów, i pod tym względem BMS wykonało świetną robotę. Temat był bardzo aktualny, a prelegenci świetnie przygotowani i otwarci na dyskusję. Reasumując udział w tym wydarzeniu przyniósł mi bardzo dużo korzyści. Dziękuję za zaproszenie.
Norbert Brandt
Work Service S.A.
Brałam udział w warsztacie „Zarządzanie zespołem rozproszonym”. Organizacja szkolenia była na bardzo wysokim poziomie, każdy szczegół dopracowany – ale i tak najważniejszy pozostaje trener. Ogromna wiedza, sposób jej przekazywania oraz doświadczenie prowadzącego spowodowały, że po pierwsze nie zauważyłam kiedy minęły dwa dni warsztatu, a po drugie każdy uczestnik mógł wyciągnąć ciekawą lekcję dla siebie i faktycznie wszelkie proponowane bądź wypracowane podczas szkolenia rozwiązania wdrożyć w swojej pracy. Elastyczność prowadzącego i dostosowanie się do zróżnicowanej grupy spowodowała, że nie tylko trzymaliśmy się atrakcyjnej agendy szkolenia, ale nastąpiła wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami, co zawsze jest na plus. Podsumowując inspirujące i motywujące szkolenie, świetna atmosfera oraz pełen profesjonalizm.
Ewa Klawikowska
nc+
Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie na spotkanie „Praktyczne Aspekty Prawa Pracy V edycja”, które odbyło się 10 października 2017 r. ! Super było spotkać się z takimi ludźmi i mieć możliwość podzielenia się opinią i praktyką. Jeśli chodzi o kwestie organizacyjne, to nie mam żadnych uwag, a wręcz chcę powiedzieć, że pod kątem marketingowym było wszystko przemyślane.
Małgorzata Gołoś
nc+
Konferencja na temat motywowania pracowników Call Center okazała się dyskusją praktyków toczącą się w przyjaznej atmosferze. Rozmowy, wymiana doświadczeń oraz informacje o sukcesach przewijały się zarówno w trakcie wystąpień prelegentów jak i w trakcie przerw przy kawie. Prelegenci poprzez podzielenie się swoimi doświadczeniami wskazali wiele technik motywacji jak również stalli się inspiracją dla nowych własnych pomysłów. Udział w tej konferencji to doskonale zainwestowany czas.
Elżbieta Goś
nc+
Szanowni Państwo, 12 i 13 kwietnia br. miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym na temat efektywnego procesu reklamacji i zarządzania doświadczeniem klienta. W mojej ocenie formuła spotkania była odpowiednia, a kameralne grono pozwoliło na większe skupienie, swobodną wymianę doświadczeń oraz zadawanie pytań. Poziom prezentacji i ich zawartość merytoryczna, były bardzo wysokie. Nie ukrywam, że niektóre pomysły będę starał się wdrożyć w swojej organizacji. Jeżeli chodzi o kwestie organizacyjne również nie mam zastrzeżeń. Wszystko przebiegło sprawnie. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić firmę BMS jako profesjonalistę w swojej dziedzinie i chętnie w przyszłości wezmę udział w podobnych spotkaniach/warsztatach.
Piotr Lejzerowicz
nc+
Bardzo było mi miło, że mogłam uczestniczyć w zorganizowanych przez Państwa firmę warsztatach odnośnie efektywnego zarządzania reklamacjami. Ogromne doświadczenie z zakresu sekcji reklamacji prelegentów pomogło mi nie tylko otworzyć się na nowe perspektywy zarządzania zakresem reklamacyjnym, ale również zainspirowało do nowych działań. Z drugiej strony wymiana doświadczeń nie tylko tych związanych z sukcesami podtrzymuje na duchu. Różnorodny poziom etapów ścieżki kariery uczestników pozwala na wymianę spostrzeżeń odnośnie radzenia sobie z nowymi wyzwaniami, które niemal każda z branż przechodzi. Oczywiście nie omieszkam wspomnieć i przemiłej obsłudze, przede wszystkim bardzo profesjonalnej.Miejsce spotkania dopełniło kameralną atmosferę, która również wpłynęła na moje pozytywne odczucia.
Beata Chlebuś
nc+
21 kwietnia 2015 roku miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu „JAKOŚĆ I MONITORING W CALL/CONTACT CENTER”. Spotkanie miało kameralny i warsztatowy charakter. Bardzo podobało mi się to, że prelegenci byli przez cały czas obecni na sali. Siedzieli wymieszani z uczestnikami konferencji. Włączali się żywo do dyskusji jaka wywiązywała się pomiędzy odbiorcami warsztatów, a prezenterami tematów. Sami, omawiając swoje zagadnienia, obszernie i wyczerpująco odpowiadali na padające z sali pytania. Nie byli teoretykami. Odnosili się do własnych doświadczeń. To było dla mnie bardzo inspirujące doświadczenie. Polecam.
Ilona Sucharska
nc+
W dniach 5-6 lutego 2014 r., uczestniczyłem w spotkaniu „Obrót Wierzytelnościami” III edycja, które to odbyło się w Warszawie w Hotelu WESTIN. Mogę się odnieść tylko w samych superlatywach do sposobu przygotowania i prowadzenia Konferencji. Tematyka została przygotowane przez Firmę BMS na bardzo rzetelnym i profesjonalnym poziomie. Dodatkowym atutem była możliwość wymiany doświadczeń w grupie osób uczestniczących. Było to dla mnie bardzo wartościowym czynnikiem dodatnim. Konferencje i spotkania organizowane przez BMS dają możliwości zapoznania się z rozwiązaniami, które w konsekwencji można zastosować biznesowo. Na pewno wezmę udział w kolejnej edycji (konferencji, spotkaniu) organizowanym przez BMS w tematyce związanej w ogólnym pojęciu „Windykacja + tematy pochodne
Tomasz Makulski
nc+
Konferencja dotycząca Elektronicznego Postępowania Upominawczego zorganizowana w dniach 21/22 września 2011 r. przez BMS była praktycznym i merytorycznym spotkaniem osób, na co dzień zajmujących się szeroko pojętym odzyskiwaniem należności. Prelegenci zostali tak dobrani, aby wszyscy uczestnicy konferencji mogli znaleźć interesujące aspekty problematyki EPU oraz wysłuchać odpowiedzi na liczne pytania i aktualne problemy związane z uzyskiwaniem e-nakazów zapłaty i e-Bankowych Tytułów Egzekucyjnych.Zdecydowanie największą zaletą spotkania była możliwość rozmów z praktykami i ekspertami z Sądu, Ministerstwa Sprawiedliwości i kancelarii komorniczych.
Piotr Cendrowski
Netia S.A.