- Cele szkolenia:
- Rozwinięcie umiejętności i poznanie narzędzi oddziaływania na zaangażowanie pracowników i realizacji procesów HR w służbie osiągania lepszych wyników.
- Zdobycie wiedzy i wypracowanie postawy umożliwiającej efektywnie pełnić rolę HR jako rzeczywistego partnera dla biznesu.
- Ponadto, szkolenie ma zapoznać uczestników z metodami i technikami z zakresu budowy wizerunku partnera HR, zarządzania rozwojem pracowników, identyfikacji i analizy barier efektywności pracy, zwiększania biznesowej efektywności realizowanych działań w obszarze HR.
- Korzyści z udziału w szkoleniu dla uczestnika:
- Zdobycie wiedzy nt. zasad, zakresu i wyzwań pełnienia roli HRBP w nowoczesnej organizacji
- Poznanie zasad efektywnej współpracy strategicznej i operacyjnej z biznesem.
- Rozwinięcie umiejętności budowy efektywnej strategii HR dla wspomaganego obszaru biznesu.
- Poznanie kluczowych kompetencji potrzebnych do wdrożenia i realizacji struktury HRBP w organizacji
- Możliwość przećwiczenia i otrzymania informacji zwrotnej od trenera prowadzącego oraz uczestników
- Poznanie zasad prawidłowego wdrażania i wspierania procesów zmian w organizacji oraz ich komunikowania.
- Doświadczenie nowych zachowań związanych z pełnieniem roli partnera dla biznesu.
- Zdobycie wiedzy i rozwój umiejętności niezbędnych do realizacji kluczowych procesów ZZL w obszarze zarządzania wizerunkiem, działaniami szkoleniowo-rozwojowymi oraz efektywnością pracowników.