Cele szkolenia:
• Rozwinięcie umiejętności i poznanie narzędzi oddziaływania na zaangażowanie pracowników i realizacji procesów HR w służbie osiągania lepszych wyników.
• Zdobycie wiedzy i wypracowanie postawy umożliwiającej efektywnie pełnić rolę HR jako rzeczywistego partnera dla biznesu.
Zalety szkolenia:
• Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe trenera w obszarze projektowania i efektywności procesów HR; realizującego projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi na poziomie całej organizacji
• Narzędziowy charakter szkolenia, które bazuje na poznaniu i dokładnemu przećwiczeniu kluczowych instrumentów w pracy HR Business Partnera
• Poznawanie praktycznych narzędzi w formie ułatwiającej zrozumienie i zapamiętywanie treści
• Nastawienie na podejście systemowe w rozwoju Organizacji,
• Możliwość odniesienia poznawanych narzędzi do własnych doświadczeń i wypracowania konkretnych działań usprawniających.
Korzyści z udziału w szkoleniu dla uczestnika:
• Zdobycie wiedzy nt. zasad, zakresu i wyzwań pełnienia roli HRBP w nowoczesnej organizacji
• Poznanie zasad efektywnej współpracy strategicznej i operacyjnej z biznesem.
• Rozwinięcie umiejętności budowy efektywnej strategii HR dla wspomaganego obszaru biznesu.
• Poznanie kluczowych kompetencji potrzebnych do wdrożenia i realizacji struktury HRBP w organizacji
• Poznanie zasad prawidłowego wdrażania i wspierania procesów zmian w organizacji oraz ich komunikowania.
• Doświadczenie nowych zachowań związanych z pełnieniem roli partnera dla biznesu.
Dla organizacji:
• Prawdopodobieństwo zmniejszenia fluktuacji pracowników dzięki budowie silnej, dobrze zarządzanej organizacji wykorzystującej narzędzia i podejścia zwiększające zaangażowanie pracowników
• Mocniejszy wizerunek marki firmy na rynku pracy, przyciągający nowych kompetentnych pracowników, zwiększając wartość firmy i jej efektywność produkcyjną.
• Zapewnienie organizacji ciągłości biznesowej poprzez adekwatny rozwój i planowanie zasobów ludzkich
• Wzmocnienie wizerunku HR jako partnera, z którego zdaniem warto się liczyć.
• Utrzymywanie przez HR wysokiego poziomu motywacji i efektywności przekładającego się na osiąganie lepszych wyników pracy przez pracowników