Jeszcze nie opadł kurz po wrześniowym Kongresie Contact Center, w ramach którego rozmawialiśmy o możliwościach, które daje wdrożenie „sztucznej inteligencji”, a już zbliża się styczeń i po raz kolejny będziemy mieli okazję wymienić się doświadczeniami na temat specyfiki pracy w tym środowisku.
Zapraszam na spotkanie CONTACT CENTER W ŚRODOWISKU FIRM FINANSOWYCH.
Stwierdziliśmy wspólnie po dogłębnej analizie obecności na naszym spotkaniu, że blisko 50% uczestników i prelegentów wywodzi się z firm finansowych. Co za tym idzie, uznaliśmy za konieczne zorganizowanie spotkania odrębnego dla branży, ale dostępnego dla wszystkich.
Dlaczego warto się na nim pojawić?
Branża finansowa według wszystkich dostępnych badań i statystyk inwestuje najwięcej pieniędzy w projekty własnych CC. Doskonale bowiem zdaje sobie sprawę, że operator CC jest pierwszym kontaktem z klientem i jego praca ma duży wpływ na późniejsze postrzeganie przez klienta samej organizacji.
Program spotkania został ułożony w oparciu o rozmowy z uczestnikami, którzy są ekspertami w temacie. Nasi Przyjaciele i byli Prelegenci wydali opinię, że to jeden z ciekawszych pomysłów na naszym rynku i chętnie sami się wybiorą, żeby wymienić się doświadczeniem ponownie w przyjaznej i profesjonalnej atmosferze.
Do zobaczenia!