Employer Branding jest dziedziną, która pozostawia mnóstwo pola do popisu na styku HR i Marketingu, tak aby lansować pozytywny wizerunek marki wśród potencjalnych pracowników i już zatrudnionych.
W edycji czerwiec 2020 zajmiemy się umiejętnym przełożeniem działań promujących firmę na wyławianie talentów wśród kandydatów na określone stanowisko. Wydaje się to najlepszym kierunkiem zastosowania Employer Brandingu i w tym kontekście chcemy wrócić do korzeni naszych spotkań.
Wspomaganie procesu rekrutacji przez marketing nie jest niczym nowym, ale w przypadku Employer Brandingu mamy do czynienia z celowym działaniem – takich omówieniem chcemy się zająć w najnowszej edycji.
Chcemy pozyskać tylko sprawdzone case studies na przykładzie firm. W tym; liczby, statystyki, szczegółowe omówienia.Na naszym rynku jest mnóstwo przykładów działań EB, ale wiele jest przysłoniętych formami omownymi z małą ilością konkretów.
Zastanawiamy się również poważnie nad zestawieniem EB z działaniami PR.
O tym, który kierunek wybierzemy będziemy informować na bieżąco.
Zapraszamy do śledzenia!