Na warsztatach dowiesz się:
- Co determinuje nasz wizerunek na rynku?
- Jak rozmawiać, wzbudzać zaufanie do naszej firmy i budować pozytywne relacje?
- Jacy pracodawcy cieszą się największym powodzeniem wśród osób szukających pracy?
- Jak budować wizerunek pracodawcy już na etapie procesu rekrutacji?
- Jakie są narzędzia budowania polityki Employer Brandingowej? Czym jest Candidate & Employee Experience i Employee Value Proposition?
- Kto jest grupą docelową? Jak scharakteryzować persony?
- Jakie znaczenie dla pracowników ma proces komunikacji wewnętrznej?
- Czym jest i w jaki sposób zaprojektować listę wyróżników marki pracodawcy tak, by były to atrybuty spójne i atrakcyjne?
- Jak stworzyć strategię obecności Twojej marki pracodawcy w Social Media przy wykorzystaniu takich portali jak: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Instagram?
- Jak budować społeczności wokół Twojej marki pracodawcy?
- O czym komunikować, jak mierzyć wyniki swoich działań (ROI), jak benchmarkingować się z konkurencją?
- Jak się wyróżnić spośród innych?
- Jak to robi Twoja konkurencja?
Cele i korzyści – uczestnicy będą potrafili:
- Określić cele strategii Employer Brandingowej oraz grupę docelową swoich działań
- Wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
- Określić EVP i dobrać właściwe kanały komunikacji
- Zastosować koncepcję wdrożenia oraz listę konkretnych narzędzi niezbędnych do budowania i komunikowania marki pracodawcy
- Wykorzystać Social Media do budowania i komunikowania marki pracodawcy
- Mierzyć i monitorować swoje działania
- Wykorzystać inspiracje i wyjść z nową energią do tworzenia pomysłów i narzędzi Employer Branding
Czas trwania: 2 dni