Dzień II
Moduł 3.
Praca z emocjami
Cel modułu:
Ćwiczenie uważności na pojawiające się u siebie emocje. Omówienie ich znaczenia i pokazanie na czym polega praca z własnymi emocjami.
Zagadnienia:
• Wpływ pojawiających się emocji na skuteczność naszych działań
• Rola samokontroli i trzeźwej oceny sytuacji
• Trzy techniki właściwej oceny swoich stanów emocjonalnych
• Ćwiczenia adekwatnego reagowania na zachowania innych/ na sytuacje, które nas spotykają
• Psychologiczne mechanizmy kontroli emocji w teorii i praktyce
Moduł 4.
Wpływ inteligencji emocjonalnej na rozwój biznesu
Ce modułu:
Pokazanie ścisłego związku inteligencji emocjonalnej ludzi z ich sukcesami zawodowymi / biznesowymi. Zmotywowanie uczestników do ciągłego rozwoju własnej inteligencji emocjonalnej i wzrostu efektywności zawodowej.
Zagadnienia:
• Biznesowe przykłady negatywnych skutków niskiej inteligencji emocjonalnej u pracowników
• Inteligencja emocjonalna vs. zdolność do efektywnego współdziałania i pracy zespołowej
• Empatia i asertywności jako istotne elementy inteligencji emocjonalnej
• Wpływ inteligencji emocjonalnej przełożonego na wydajność jego pracowników
• Duża motywacja wewnętrzna – jako często obserwowany efekt wysokiej inteligencji emocjonalnej