Dzień drugi
11. Stereotypy i bariery językowe.
12. Przykłady narzędzi wspomagających komunikację w zespole rozproszonym.
13. Wirtualne miejsce pracy.
a. Stworzenie systemu zapewniającego wirtualne miejsce pracy
b. Organizacja i wizualizacja pracy w zespole
14. Delegowanie zadań w zespole rozproszonym
15. Najczęstsze bariery występujące w procesie delegowania w zespole rozproszony
16. Diagnoza zespołu rozproszonego za pomocą testu Patricka Lencioniego
17. Praca nad mocnymi stronami zespołu i elementami rozwojowymi
18. Porównanie najpopularniejszych narzędzi wspierających pracę zespołu rozproszonego.
a. Komunikacja tekstowa, video i współdzielenie ekranu
b. Współpraca – notatki, wirtualne tablice, współdzielone dokumenty
19. Motywowanie członków zespołu rozproszonego .
20. Indywidualne podejście – rozmowy motywacyjne.
21. Rozwijanie członków zespołu rozproszonego jako ważny element motywacyjny.
22. Zbudowanie indywidualnego planu wdrożeniowego przez uczestników warsztatu na podstawie wiedzy i doświadczenia uzyskanego podczas warsztatu.
23. Zakończenie warsztatu.