Cele:
- Nauczenie się wykorzystywania potencjału osobowości w sytuacjach biznesowych.
- Poprawa stosunków międzyludzkich i relacji zawodowych.
- Nabycie pewności siebie.
- Skuteczne kierowanie zespołem.
Po szkoleniu uczestnicy:
- Potrafią rozpoznać modele osobowości.
- Wiedzą, jaki wpływ na komunikację społeczną i relacje międzyludzkie mają struktury osobowości.
- Są bardziej pewni siebie.
- Wiedzą, jak unikać konflikty konfliktów.
- Znają gry i manipulacje i potrafią sobie z nimi radzić.
- Znają techniki radzenia sobie w transakcjach z innymi ludźmi.
- Potrafią wykorzystać modele osobowości w życiu zawodowym.
- Wiedzą, jak modele osobowości wpływają na kierowanie zespołem.
- Zachowują postawa asertywna.
- Potrafią wykorzystać modele osobowości w celu polepszenia relacji z bliskimi.
Czas trwania: 2 dni