Warsztaty z komunikacji oparte na koncepcji analizy transakcyjnej Erica Berne’a. Skierowane do osób,
które chciałyby nauczyć się wykorzystywać potencjał świadomej komunikacji w motywacji oraz przy budowaniu relacji biznesowych. Analiza transakcyjna, badając formy zachowań i odczuwania jednostek wpływa na stosunki międzyludzkie, definiuje relacje społeczne oraz konflikty. Forma i jakość komunikacji warunkuje sukcesy w relacjach biznesowych, w procesie sprzedaży i wystąpień publicznych; wpływa na poziom argumentowania oraz motywowania podczas prezentacji. Dzięki znajomości struktur osobowości jesteśmy w stanie poprawić jakość komunikacji zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i prywatnych.
Cele:
• Nauczenie się wykorzystywania potencjału osobowości w sytuacjach biznesowych.
• Poprawa stosunków międzyludzkich i relacji zawodowych.
• Nabycie pewności siebie.
• Skuteczne kierowanie zespołem.