Trening komunikacji przeznaczony jest dla osób, które dbają o rozwój kariery oraz chcą rozwijać swoje kwalifikacje zawodowe. Wspiera kompetencje menedżerskie w zakresie komunikowania się na wielu płaszczyznach. Zagadnienia w głównej mierze bazują na koncepcjach psychologicznych. Jedną z nich jest analiza transakcyjna, badając formy zachowań i emocje, wpływa na stosunki międzyludzkie, definiuje relacje społeczne oraz wynikające z nich zachowania.
Forma i jakość komunikacji warunkują sukcesy w relacjach biznesowych, w procesie sprzedaży oraz szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej.
Cele:
• Nauczenie się wykorzystywania potencjału osobowości w sytuacjach biznesowych.
• Poprawa stosunków międzyludzkich i relacji zawodowych.
• Nabycie pewności siebie.
• Skuteczne kierowanie zespołem.
Główne korzyści:
Uczestnicy zdobywają wiedzę, jaki wpływ na komunikację społeczną i relacje międzyludzkie mają struktury osobowości i potrafią wykorzystać je w życiu zawodowym.
• Rozumieją mechanizmy gier psychologicznych w relacjach biznesowych.
• Znają zasady manipulacji i sposoby radzenia sobie z manipulacją.
• Umieją zarządzać konfliktami.
• Znają zasady radzenia sobie w transakcjach z innymi ludźmi.
• Umieją kreować skuteczną komunikację w organizacji.
• Mają świadomość postawy asertywnej.
• Znają modele osobowości.
Metody stosowane podczas warsztatów:
• Prezentacja i ćwiczenia – każdy moduł zawiera zestaw ćwiczeń pogłębiających nabywane umiejętności.
• Materiał filmowy – uczestnicy dostaną nagrania, umożliwiające późniejszą analizę warsztatów.
• Materiały z warsztatów – każdy z uczestników dostanie materiały zawierające streszczenie warsztatów.
• Występy przed grupą uczestnicy symulują prezentację przed publicznością
• Ćwiczenia oparte na metodologii „experience education” uczenie się na bazie zmiany konkretnych zachowań