- NIE MA PERSWAZJI BEZ ZROZUMIENIA TREŚCI – KRYTERIA WG. SCHULZA VON THUNA
- JAK PODNIEŚĆ ATRAKCYJNOŚĆ TEKSTU
- JAK JĘZYK BUDUJE RZECZYWISTOŚĆ I TWORZY JĘZYKOWY OBRAZ INSTYTUCJI
- JAKICH ZWROTÓW UNIKAĆ, ABY TWORZYĆ TREŚCI ZROZUMIAŁE DLA ODBIORCÓW
1. JAK JĘZYK BUDUJE RZECZYWISTOŚĆ I TWORZY JĘZYKOWY OBRAZ INSTYTUCJI
2. ŚWIADOMOŚĆ CELU – BAZA OD KTÓREJ WARTO ZACZĄĆ FORMUŁOWANIE KAŻDEGO PRZEKAZU
3. NIE MA PERSWAZJI BEZ ZROZUMIENIA TREŚCI – KRYTERIA ZROZUMIAŁEGO TEKSTU WG. SCHULZA VON THUNA
3. JAKICH ZWROTÓW UNIKAĆ, ABY TWORZYĆ TREŚCI ZROZUMIAŁE DLA ODBIORCÓW?
4. JAK FORMUŁOWAĆ KOMUNIKATY DO KLIENTÓW/PRACOWNIKÓW, ABY WZBUDZIĆ ICH CIEKAWOŚĆ I MOTYWACJĘ?
5. JAK PODNIEŚĆ ATRAKCYJNOŚĆ TEKSTU?
6. KOMUNIKOWANIE SIĘ W INTERNECIE
7. PORADY DOTYCZĄCE JĘZYKA – GDZIE ICH SZUKAĆ