Data: 07.09.2020 - 08.09.2020
2 dni
Cena: 3495,00zł/os.
Warszawa
36 wolnych miejsc
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 3495,00 zł/netto

Dlaczego warto? Program Prelegenci

W dzisiejszych czasach każdemu, niezależnie od branży, zależy na tym, aby prowadzić swój zespół w sposób nowoczesny i skuteczny.

Niezbędnym do tego elementem jest rozwijanie swoich kompetencji w oparciu o doświadczenia osób wykonujących w swojej codziennej pracy podobne zadania.

Udział w Kongresie Customer Experience jest dla Państwa wyjątkową okazją do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami oraz zmianami z punktu widzenia zarządzania obszarem customer. Kongres da Państwu możliwość rozmowy i spotkania ze specjalistami branży, bezpośrednio w jednym miejscu i czasie.

Spotkanie otwiera drogę do przeprowadzenia rozmów dotyczących newralgicznych kwestii, trudnych sytuacji biznesowych, czy wszelkich zagadnień związanych z Państwa codziennymi wyzwaniami zawodowymi.

Dodatkowym atutem tego wydarzenia jest możliwość spotkania się z przedstawicielami innych firm, którzy także zaciekawieni tematyką, swoją obecnością będą wzmacniać wartość merytoryczną, poznawczą i biznesową, co przełoży się na wiele inspiracji gotowych do zaimplementowania w Państwa organizacjach.

Głównym zadaniem Kongresu jest zrzeszenie zarówno praktyków, ekspertów jak i osób ze świata nauki i biznesu. Wszystko po to, by wspierać się w dążeniu do sukcesu swoich organizacji.

Serdecznie zapraszam do udziału

Sebastian Piątkowski
Project Manager

Rozwiń

Program

PONIEDZIAŁEK, 7 WRZEŚNIA

RETAIL

9:00

Rejestracja, poranna kawa, wręczenie materiałów

CZĘŚĆ WSPÓLNA

9:30

Panel Dyskusyjny: Jak chciałbyś być potraktowany jako klient – czyli tworzenie kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta

10:30

Przerwa na kawę

10:45

Od doświadczenia klienta do doświadczenia firmy – czyli jak stuletni IBM buduje zaufanie do marki i relacje ze swoimi klientami?

• Czy doskonałe doświadczenia klientów (CX) pochodzą z doskonałych doświadczeń korporacyjnych?
• Jak przekłuć wizję firmy w realne działania pracowników budujące doświadczenie klienta?
• Czy zaspokajanie potrzeb klientów jest tak samo ważne jak osiąganie celów biznesowych?

11:45

Przerwa na kawę

12:00

Customer experience – najczęstsze błędy. Jak sobie z nimi poradzić

•Jak należy rozumieć customer experience?
•Najczęściej popełniane błędy w handlu online w zakresie customer experience?
•Dobre przykłady z rynku (wybrane 3 cases).
•Omówienie jednego case w zakresie poprawy UX i customer experience zwiększającego konwersję.

13:00

Przerwa na lunch

CZĘŚĆ RETAIL

14:00

Offline is dead - prawda czy mit? Przyszłość handlu detalicznego w cieniu supremacji sprzedaży internetowej

•Kontekst: tempo rozwoju i wzrost znaczenia handlu online – na świecie, w Europie, w eobuwie.pl SA:
-Handel online w ostatnich pięciu latach – czy są granice wzrostu?
-Rozwój eobuwie.pl – ekspansja terytorialna oraz obszarowa (rozwój form dostawy, rozwój sieci retail, rozwój wielokanałowej sprzedaży)
•“Pokaż mi Twój mall, a powiem Ci kim jesteś”. Czego dzisiaj szukają klienci centrów handlowych?
-Czy centra handlowe są jeszcze “handlowe”?
-Zakupy czy doświadczenia?
•Postawa centrów handlowych i deweloperów w obliczu zmieniającej się rzeczywistości retailowej:
-Reakcje marek na nowe potrzeby klientów centrów.
-Reakcje centrów handlowych – czy synergia jest wystarczająca?
•Co w sloganie jest prawdą – co mitem? Jeśli offline się kończy – to co się zaczyna? Jeśli nigdy nie miał się lepiej – to w so wyewoluuje? Kto zyska, a kto straci?

15:00

Przerwa na kawę

15:15

Być blisko Klienta – wyzwania omnichannelowej obsługi Klienta – case study

•Czy standardy obsługi to przeżytek?
•Jak mądrze wykorzystać narzędzia AI/not w obsłudze Klienta?
•Jak oszukać przeznaczenie i być gotowym na nagle pogorszenie jakości obsługi Klienta.

16:15

Planowane zakończenie I dnia Kongresu

•Transfer z hotelu do restauracji

17:00

Przyjęcie integracyjne

WTOREK, 8 WRZEŚNIA

9:00

Rejestracja, poranna kawa

CZĘŚĆ RETAIL

9:30

Jak budować Customer Journey z założeniem niższych budżetów

•Budowanie zespołu odpowiedzialnego za komunikację marketingową
•Aktywności promocyjne z założeniem różnych KPI.
•Jak pracować z Customer Journey przy mniejszych wydarzeniach czy dniach okolicznościowych

10:30

Przerwa na kawę

11:45

Przerwa na kawę

12:00

Jak zaprojektować komunikację w sklepie internetowym, aby zwiększyć konwersję i pozytywne doświadczenia klienta

•Dlaczego UX jest ważne w aspekcie budowania pozytywnych doświadczeń w sklepie internetowym.
•Jasna i przejrzysta komunikacja na stronie ma znaczenie – na co zwrócić uwagę i jak ją dobrze zaplanować.
•Jak skutecznie przeprowadzić klienta przez proces zakupowy online – case study.

13:00

Przerwa na lunch

14:00

Jak zaspokojenie potrzeb klienta przekłada się na siłę marki

•Trendy społeczne i zmiana w konsumpcji dóbr.
•Oczekiwania wobec marek.
•Jak zbudować markę pierwszego wyboru.

15:00

Przerwa na kawę

CZĘŚĆ WSPÓLNA

15:15

5 lat pracy w oparciu o Customer Journey – wzrost o x%

•Historia CX w Billennium, pierwsze badania, wnioski, budowanie zespołu CX…, idea CX w Billennium.
•Rezultaty – wzrost przychodu, liczby pracowników, ciekawy feedback i nowe spojrzenie etc.
•Badanie po 5 latach – wnioski, plany rozwojowe, roadmapa

16:15

Planowane zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

PONIEDZIAŁEK, 7 WRZEŚNIA

B2B

9:00

Rejestracja, poranna kawa

CZĘŚĆ WSPÓLNA

9:30

Panel Dyskusyjny: Jak chciałbyś być potraktowany jako klient – czyli tworzenie kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta

10:30

Przerwa na kawę

10:45

Od doświadczenia klienta do doświadczenia firmy – czyli jak stuletni IBM buduje zaufanie do marki i relacje ze swoimi klientami?

• Czy doskonałe doświadczenia klientów (CX) pochodzą z doskonałych doświadczeń korporacyjnych?
• Jak przekłuć wizję firmy w realne działania pracowników budujące doświadczenie klienta?
• Czy zaspokajanie potrzeb klientów jest tak samo ważne jak osiąganie celów biznesowych?

11:45

Przerwa na kawę

12:00

Customer experience - najczęstsze błędy. Jak sobie z nimi poradzić

•Jak należy rozumieć customer experience?
•Najczęściej popełniane błędy w handlu online w zakresie customer experience?
•Dobre przykłady z rynku (wybrane 3 cases).
•Omówienie jednego case w zakresie poprawy UX i customer experience zwiększającego konwersję.

13:00

Przerwa na lunch

CZĘŚĆ B2B

14:00

Standard rozmów, a jakość obsługi i efektywność sprzedażowa – czyli jak dwóch praktyków z różnymi doświadczeniami, połączyły niespodziewane czynniki, a tym samym zapał i zainteresowanie branżą CC

•Dlaczego warto wprowadzić standard rozmów?-jakie procesy w organizacji wspiera wprowadzenie standardu rozmów
•Jak standard rozmów przekłada się na sprzedaż i obsługę klientów? -skuteczność sprzedaży na podstawie business case
•Wpływ standardu na jakość obsługi i etykę pracy.
•Konstrukcja systemu zarządzania jakością w CC.
•Systemy CC wspierające standardy obsługi i sprzedaży.

15:00

Przerwa na kawę

15:15

Marketing B2B w organizacji działającej na rynku przemysłu ciężkiego – czy ma to sens?

•Kluczowe obszary działania dla marketingu b2b – case study.
•Jak zaplanować współpracę z zarządem i innymi działami organizacji.
•Jak pokazać i uzasadniać, że działania marketingowe mają realny wpływ na rozwój firmy.
•Customer Experience – czy to działa?

16:15

Planowane zakończenie I dnia Kongresu

•Transfer z hotelu do restauracji

17:00

Przyjęcie integracyjne

WTOREK, 8 WRZEŚNIA

9:00

Rejestracja, poranna kawa

CZĘŚĆ B2B

9:30

Wykorzystanie emocji w zarządzaniu sprzedażą

•Zarządzanie emocjami w procesie sprzedaży
•Inteligencja emocjonalna w poszczególnych etapach
•Emocjonalna komunikacja z klientem, budowanie relacji.
•Nonviolent communication.
•Budowanie własnej marki osobistej w kontekście inteligencji emocjonalnej.
•Budowanie relacji wewnątrz własnej organizacji, leader w kontekście inteligencji emocjonalnej.

10:30

Przerwa na kawę

10:45

Badanie NPS, czyli w co inwestować, a gdzie odpuścić w budowaniu relacji B2B

• Czy doskonałe doświadczenia klientów (CX) pochodzą z doskonałych doświadczeń korporacyjnych?
• Jak przekłuć wizję firmy w realne działania pracowników budujące doświadczenie klienta?
• Czy zaspokajanie potrzeb klientów jest tak samo ważne jak osiąganie celów biznesowych?

11:45

Przerwa na kawę

12:00

Customer experience – najczęstsze błędy. Jak sobie z nimi poradzić

•Jak należy rozumieć customer experience?
•Najczęściej popełniane błędy w handlu online w zakresie customer experience?
•Dobre przykłady z rynku (wybrane 3 cases).
•Omówienie jednego case w zakresie poprawy UX i customer experience zwiększającego konwersję.

13:00

Przerwa na lunch

14:00

Pracownik klienta jako nowy gracz w ofercie B2B

•Wpływ dostępu informacji w internecie na oczekiwania klienta B2B.
•Zadowolenie pracownika jako element wyróżniający usługę.
•Zaangażowanie dostawcy w Change management.

15:00

Przerwa na kawę

CZĘŚĆ WSPÓLNA

15:15

5 lat pracy w oparciu o Customer Journey – wzrost o x%

•Historia CX w Billennium, pierwsze badania, wnioski, budowanie zespołu CX…, idea CX w Billennium.
•Rezultaty – wzrost przychodu, liczby pracowników, ciekawy feedback i nowe spojrzenie etc.
•Badanie po 5 latach – wnioski, plany rozwojowe, roadmapa.

16:15

Planowane zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

PONIEDZIAŁEK, 7 WRZEŚNIA

USŁUGI

CZEŚĆ WSPÓLNA

9:00

Rejestracja, poranna kawa, wręczenie materiałów

9:30

Panel Dyskusyjny: Jak chciałbyś być potraktowany jako klient – czyli tworzenie kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta

10:30

Przerwa na kawę

10:45

Od doświadczenia klienta do doświadczenia firmy – czyli jak stuletni IBM buduje zaufanie do marki i relacje ze swoimi klientami?

• Czy doskonałe doświadczenia klientów (CX) pochodzą z doskonałych doświadczeń korporacyjnych?
• Jak przekłuć wizję firmy w realne działania pracowników budujące doświadczenie klienta?
• Czy zaspokajanie potrzeb klientów jest tak samo ważne jak osiąganie celów biznesowych?

11:45

Przerwa na kawę

12:00

Customer experience – najczęstsze błędy. Jak sobie z nimi poradzić

•Jak należy rozumieć customer experience?
•Najczęściej popełniane błędy w handlu online w zakresie customer experience?
•Dobre przykłady z rynku (wybrane 3 cases).
•Omówienie jednego case w zakresie poprawy UX i customer experience zwiększającego konwersję.

13:00

Przerwa na lunch

CZEŚĆ USŁUGI

14:00

Jak sprawić, by klienci pokochali nasze usługi? Budowanie doświadczenia klienta w kanałach elektronicznych Banku Millennium

•Głos użytkownika wyznacznikiem sukces projektu. Human Centric Design pozwala na poznanie potrzeb użytkowników na etapie projektowania i włączenie go w proces projektowy.
•Wpływ Human Centric Design na optymalizację kosztów i czasu implementacji projektu. Zmiany wprowadzane na etapie projektowania pozwalają ograniczyć koszty na etapie developmentu lub po wdrożeniu usługi.
•Budzenie potrzeb. Projektowanie w oparciu o potrzeby użytkownika, jego emocje i realną sytuację pozwala nie tylko stworzyć intuicyjne i pożądane rozwiązania, ale przewyższyć nawet oczekiwania klienta i zaproponować mu więcej, niż się spodziewa.

15:00

Przerwa na kawę

15:15

Customer Wars – klient, jako Ekspert z Przyszłości

•Jak rozpoznać insighty od klientów, które przewidują i kreują rynkową przyszłość.
•My Person: AI touch vs. Human touch – o czym marzą istoty żywe.
•Voice of Customer, NPS Program i Close The Loop – co działa, co nie działa.
•Case Study: Player Labs i Digital Labs: ko-kreacja z użytkownikami w TVN.
•Komunikaty z 2030 roku.

16:15

Planowane zakończenie I dnia Kongresu

•Transfer z hotelu do restauracji

17:00

Przyjęcie integracyjne

WTOREK, 8 WRZEŚNIA

9:00

Rejestracja, poranna kawa

CZĘŚĆ USŁUGI

9:30

Doświadczenia klienta jako element strategii biznesowej firmy

•Jak aktywnie słuchamy klientów, by w oparciu o ich głos planować długofalową strategię biznesową.
•Narzędzia, pętla wewnętrzna i zewnętrzna.
•Przykłady contentu dopasowanego do poszczególnych etapów w procesie decyzyjnym klienta.
•Feedback – wracamy do klienta z informacją, jaki wpływ ma jego głos na zmiany w LUX MED.

10:30

Przerwa na kawę

10:45

Kreatywność i innowacje w organizacji – konieczne zmiany i ich wpływ na CX przy wejściu do świata online

•Silne i słabe strony innowacji.
•Zmiany kultury organizacyjnej.
•Zmiany procesów wewnętrznych.
•Jak w praktyce przebiegła/zachodzi zmiana.

11:45

Przerwa na kawę

12:00

Product design. Projekty inaczej.

•Jak wykorzystać Product Design w procesie projektowym?
•Case Study, czyli Product Design w praktyce: podejście, wyzwania i efekty biznesowe.
•Jak włączyć Product Design w DNA firmy?
•Wpływ na pozytywną zmianę kultury organizacyjnej i transformację cyfrową.

13:00

Przerwa na lunch

14:00

Wzmocnienie relacji z Klientem z wykorzystaniem danych o Kliencie

•Zbieranie i analiza danych.
•Wzrost sprzedaży i aktywności.
•Pozytywne doświadczenie Klienta.

15:00

Przerwa na kawę

CZĘŚĆ WSPÓLNA

15:15

5 lat pracy w oparciu o Customer Journey – wzrost o x%

•Historia CX w Billennium, pierwsze badania, wnioski, budowanie zespołu CX…, idea CX w Billennium.
•Rezultaty – wzrost przychodu, liczby pracowników, ciekawy feedback i nowe spojrzenie etc.
•Badanie po 5 latach – wnioski, plany rozwojowe, roadmapa

16:15

Planowane zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Rozwiń

Prelegenci wydarzenia

Pobierz program

Regulamin

    • Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu wynosi: 3495 PLN + VAT.
    • Cena obejmuje: prelekcje, materiały ze spotkania, przerwy kawowe, lunch.
    • Przesłanie do BMS Polska Group Sp. z o.o. pocztą elektroniczną wypełnionego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia na konferencje BMS stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a BMS Polska Group Sp. z o.o. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Płatność może być również dokonana online w momencie rejestracji.
    • Osoba przesyłająca lub wypełniająca online formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS Polska Group Sp. z o.o..
    • Zgłaszający ma prawo do rezygnacji z udziału na warunkach określonych poniżej. Rezygnacji z udziału należy dokonać w formie pisemnej i przesłać  mailem na adres zgloszenia@bmspolska.pl
    • W przypadku rezygnacji do 30 dni przed datą spotkania, zgłaszający zapłaci opłatę manipulacyjną w wysokości 500 PLN + 23% VAT. Po tym terminie zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa  w wysokości  wynikającej z zawartej umowy pomiędzy Zgłaszającym a BMS Polska Group Sp. z o.o..
    • W przypadku rezygnacji na mniej niż 30 dni przed datą spotkania, zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa  w wysokości  wynikającej z zawartej umowy pomiędzy Zgłaszającym a BMS Polska Group Sp. z o.o.
    • W przypadku nie dokonania płatności na dzień przed terminem spotkania, uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty 3495 PLN + VAT.
    • W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach oraz braku pisemnej rezygnacji z udziału w spotkaniu, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
    • Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
    • Cena uczestnictwa dla przedstawicieli firm zewnętrznych, świadczących usługi dla grupy docelowej spotkania wynosi 4995 zł netto. W związku z ograniczoną liczbą tego typu miejsc na spotkaniu, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia.
    • Poprzez firmę zewnętrzną rozumie się podmiot (przedsiębiorstwo), dla którego grupą docelową potencjalnych klientów są uczestnicy wydarzenia, przy czym każdorazowo zastrzegamy sobie prawo do analizy i interpretacji celu biznesowego podmiotu, który dokonał zgłoszenia.
    • W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba, z tej samej firmy, wskazana przez Zgłaszającego.
    • Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia ze względu na limitowaną liczbę miejsc.
    • Administrator serwisu – BMS Polska Group Sp. z o.o. gromadzi dane osób, które się rejestrują lub składają zamówienia.
    • W momencie złożenia zamówienia, Zamawiający:– wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez BMS Polska Group Sp. z o.o., ul. Młynarska 42 lok. 115, 01-171 Warszawa, właściciela serwisu www.bmspolska.pl w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.). Użytkownikom udostępniającym dane w trakcie korzystania z serwisu, administrator gwarantuje prawo do wglądu w swoje dane, aktualizowania ich treści oraz ich usuwania. Można tego dokonać, kontaktując się z Administratorem na adres: info@bmspolska.pl– wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od BMS Polska Group Sp. z o.o., (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 “O świadczeniu usług drogą elektroniczną”) oraz podmiotów współpracujących. W każdym momencie Zamawiającemu przysługuje prawo do odwołania powyższej zgody.
      • O akceptacji obu punktów informacja znajduje się bezpośrednio w formularzu rejestracji.
      • Dane użytkowników serwisu www.bmspolska.pl wykorzystywane są tylko do prowadzenia działalności szkoleniowej oraz w prowadzeniu działań marketingowych lub promocyjnych np. wysyłka newslettera/e-mailingu do osób, które wyraziły zgodę na to.
      • Administrator nie udostępnia osobom ani podmiotom trzecim danych osobowych użytkowników serwisu.
      • Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie i publikację mojego wizerunku zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 z późn. zm.), utrwalonego na wydarzeniach organizowanych przez BMS Polska Group Sp. z o.o. za pomocą aparatu fotograficznego i/lub kamery. Materiał zdjęciowy i filmowy zgromadzony podczas niniejszych konferencji może zostać opublikowany na stronie bmspolska.pl, materiałach graficznych organizatora i kontach portali społecznościowych należących do organizatora.
Rozwiń

Uczestnicy kupili także