Data: 25.09.2019
Cena: 3495,00zł/os.
Cena online: 2495,00zł/os.
Warszawa
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 3495,00 zł/netto

Dlaczego warto? Program Trenerzy

Udział w Kongresie E-Commerce w Praktyce jest dla Państwa wyjątkową okazją do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami oraz zmianami z punktu widzenia zarządzania działem e-commerce. Kongres da Państwu możliwość rozmowy i spotkania ze specjalistami branży, bezpośrednio w jednym miejscu i czasie.

Spotkanie otwiera drogę do przeprowadzenia rozmów dotyczących newralgicznych kwestii, trudnych sytuacji biznesowych, czy wszelkich zagadnień związanych z Państwa codziennymi wyzwaniami zawodowymi.

Dodatkowym atutem tego wydarzenia jest możliwość spotkania się z przedstawicielami innych firm, którzy także zaciekawieni tematyką, swoją obecnością będą wzmacniać wartość merytoryczną, poznawczą i biznesową.

Głównym zadaniem Kongresu jest zrzeszenie zarówno praktyków, ekspertów jak i osób ze świata nauki i biznesu. Wszystko po to, by wspierać się w dążeniu do sukcesu swoich organizacji.

Zachęcam do zapoznania się z programem.

Sebastian Piątkowski

Project Manager

Rozwiń

Program

Środa, 25 września

Część Wspólna

09:30

Rejestracja, poranna kawa, wręczenie materiałów

10:00

Lojalność 3.0

  • Pokolenie Milenialsów to pokolenie graczy!
  • Test lojalności, gdzie dziś jestem i gdzie mógłbym być.
  • Czym jest Lojalność 3.0 (Motywacja + Big data + Grywalizacja.)
  • Grywalizacja w e-commerce i usługach.
  • Przykłady budowania lojalności prawdziwej w usługach
11:00

Przerwa na kawę

11:15

Panel dyskusyjny: Personalizacja usług w świecie cyfrowym - trendy marketingowe, narzędzia technologiczne i ograniczenia prawne

  • Ja” w centrum internetowego wszechświata – personalizacja jako dominujący trend w marketingu?
  • Co na to technologia? Jak usprawnić spersonalizowany przekaz?
  • Co na to prawo? Czy istnieją „nieprzekraczalne” granice ochrony prywatności?
12:15

Przerwa na lunch

13:15

Why successful commerce does not require a shop software

  • How to innovate, create, visualize and scale you commerce business into the next decade.
14:15

Przerwa na kawę

14:30

Scaling IT in a Food eCommerce business

  • Gain valuable insights into how Germany’s leading Food Grocerer, the REWE Group, built its Online Business using a modern Microservices architecture to scale its business.
15:30

Planowane zakończenie I dnia Kongresu

• Transport z hotelu do restauracji

16:15

Przyjęcie integracyjne

Czwartek, 26 września

SEKCJA I

Przypakuj e-Commerce

9:30

Rejestracja, poranna kawa

10:00

Video marketing – czego marki mogą się nauczyć od YouTuberów?

  • Video marketing – jak zacząć? Jakie są koszty i czy to się opłaca?
  • Jaki content jest najchętniej wyświetlany na YouTube?
  • Przykłady contentu dopasowanego do poszczególnych etapów w procesie decyzyjnym klienta.
  • Jak długofalowo angażować odbiorców i konwertować ich na klientów?
  • Filmy na własnym kanale vs. współpraca z YouTuberem – w co inwestować?
11:00

Przerwa na kawę

11:15

O projektowaniu mobile 1’st i o tym dlaczego Responsive Web Design nie nadaje się do budowy sklepów

  • Już ponad połowa ruchu w sklepach internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych, niestety z wartością zakupów jest znacznie gorzej. Badania dowodzą, że użytkownik jest na takie zakupy gotowy, ale sklepy niekoniecznie. Nietrudno zgadnąć że pierwszy, komu się to uda zgarnia dużą pulę. W tej prezentacji opowiem dlaczego to takie trudne, od czego zacząć i skąd wiadomo że się udaje. Pokażę też kilka przykładów firm, którym się to udało.
12:15

Przerwa na kawę

12:30

Kompleksowość digitalowa drogą do sukcesu każdego e-sklepu

  • Kluczem do sukcesu e-sklepu jest synergia trzech elementów: technologii, czy narzędzi, precyzyjnego doboru grupy docelowej oraz właściwego komunikatu. Te trzy czynniki dopiero we właściwych rękach nabierają mocy. Podczas prezentacji pokażemy błędy, które niejednokrotnie hamują rozwój e-commerce, lub wręcz uniemożliwiają jego skuteczne, bieżące funkcjonowanie. Temat potraktowany został kompleksowo i ukazuje wrażliwe punkty e-sklepów, zarówno w zakresie wdrożenia sklepu, wyboru odpowiedniej platformy, jak i strategii komunikacji, marketingu a także automatyzacji działań, bez której nowoczesny e-commerce nie może dziś funkcjonować.
13:30

Przerwa na lunch

15:20

Planowane zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

SEKCJA II

Skuteczne Rozwiązania B2B

9:30

Rejestracja, poranna kawa

10:00

E-commerce bez platformy e-commerce – czyli po co producentowi dział e-commerce?

  • e-commerce a e-grocery.
  • Po co producentowi FMCG e-commerce (inny niż b2b).
  • Sprzedaż, marketing czy edukacja.
11:00

Przerwa na kawę

11:15

Direct To Consumer eCommerce, czyli kiedy producent staje się retailerem

  • Cel i znaczenie DTC
  • Jak dostosować się do ptrzeb rynku i skutecznie przejść z B2B do D2C
  • Zalety vs ograniczenia
12:15

Przerwa na kawę

12:30

Połącz CRM i Personalizację, aby zwiększyć sprzedaż B2B online - case study

  • W jaki sposób klienci wchodzą w interakcję ze spersonalizowanymi treściami i usługami.
  • W jaki sposób integracja z CRM pomaga lepiej zrozumieć potrzeby klientów.
  • Jak zapewnić kupującym B2B doświadczenia online dostosowanego do ich unikalnych wymagań aby zwiększyć sprzedaż.
13:30

Przerwa na lunch

14:20

Budowanie zaangażowania przedstawicieli za pomocą Trigger Marketingu - sa

  • Dlaczego digital marketing nie działa?
  • Nowy sposób na budowanie lojalności.
  • Konwersja na sprzedaż
15:20

Planowane zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

SEKCJA III

Przyszłość na wyciągnięcie ręki

9:30

Rejestracja, poranna kawa

10:00

Jak i dlaczego kończy się e-commerce jaki znamy?

  • Trendy i wyzwania branży na 2020 rok.
  • Nowi gracze i nowe możliwości.
  • „Future will be bright” – czy aby na pewno?
11:00

Przerwa na kawę

11:15

Płatności jutra dostępne już dziś

  • Omówienie metod płatności, które, mimo, że są nowe na rynku, zyskują ogromną popularność.
  • Omówienie też tych mniej znanych, które jeszcze kilka lat temu były w sferze fantazji rodem z filmów science-fiction, a dziś są bliżej niż się wszystkim wydaje
12:15

Przerwa na kawę

12:30

DigitalShop - narzędzie łączenia kanałów off/online - case study

  • Bijemy do tej samej bramki? – różne kanały sprzedaży.
  • Decyzyjność zakupowa klienta offline oraz online.
  • Tu i teraz! – narzędzia skutecznej sprzedaży online w sklepie stacjonarnym.
13:30

Przerwa na lunch

14:20

Projektowanie innowacji wykorzystujących sztuczną inteligencję

  • Inspiracje i możliwe zastosowania.
  • Jak projektować rozwiązania (Innovation Design), czyli nie technologia dla technologii, ale jak połączyć offline i online.
  • Jak odpowiedzieć na nową złożoną rzeczywistość i zmieniające się oczekiwania klientów.
15:20

Planowane zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Rozwiń

Trenerzy wydarzenia

Regulamin

    • Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu wynosi: 3495 PLN + VAT.
    • Cena obejmuje: prelekcje, materiały ze spotkania, przerwy kawowe, lunch.
    • Przesłanie do BMS Polska Group Sp. z o.o. pocztą elektroniczną wypełnionego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia na konferencje BMS stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a BMS Polska Group Sp. z o.o. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Płatność może być również dokonana online w momencie rejestracji.
    • Osoba przesyłająca lub wypełniająca online formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS Polska Group Sp. z o.o..
    • Zgłaszający ma prawo do rezygnacji z udziału na warunkach określonych poniżej. Rezygnacji z udziału należy dokonać w formie pisemnej i przesłać  mailem na adres zgloszenia@bmspolska.pl
    • W przypadku rezygnacji do 30 dni przed datą spotkania, zgłaszający zapłaci opłatę manipulacyjną w wysokości 500 PLN + 23% VAT. Po tym terminie zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa  w wysokości  wynikającej z zawartej umowy pomiędzy Zgłaszającym a BMS Polska Group Sp. z o.o..
    • W przypadku rezygnacji na mniej niż 30 dni przed datą spotkania, zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa  w wysokości  wynikającej z zawartej umowy pomiędzy Zgłaszającym a BMS Polska Group Sp. z o.o.
    • W przypadku nie dokonania płatności na dzień przed terminem spotkania, uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty 3495 PLN + VAT.
    • W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach oraz braku pisemnej rezygnacji z udziału w spotkaniu, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
    • Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
    • Cena uczestnictwa dla przedstawicieli firm zewnętrznych, świadczących usługi dla grupy docelowej spotkania wynosi 4995 zł netto. W związku z ograniczoną liczbą tego typu miejsc na spotkaniu, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia.
    • Poprzez firmę zewnętrzną rozumie się podmiot (przedsiębiorstwo), dla którego grupą docelową potencjalnych klientów są uczestnicy wydarzenia, przy czym każdorazowo zastrzegamy sobie prawo do analizy i interpretacji celu biznesowego podmiotu, który dokonał zgłoszenia.
    • W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba, z tej samej firmy, wskazana przez Zgłaszającego.
    • Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia ze względu na limitowaną liczbę miejsc.
    • Administrator serwisu – BMS Polska Group Sp. z o.o. gromadzi dane osób, które się rejestrują lub składają zamówienia.
    • W momencie złożenia zamówienia, Zamawiający:– wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez BMS Polska Group Sp. z o.o., ul. Młynarska 42 lok. 115, 01-171 Warszawa, właściciela serwisu www.bmspolska.pl w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.). Użytkownikom udostępniającym dane w trakcie korzystania z serwisu, administrator gwarantuje prawo do wglądu w swoje dane, aktualizowania ich treści oraz ich usuwania. Można tego dokonać, kontaktując się z Administratorem na adres: info@bmspolska.pl– wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od BMS Polska Group Sp. z o.o., (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 “O świadczeniu usług drogą elektroniczną”) oraz podmiotów współpracujących. W każdym momencie Zamawiającemu przysługuje prawo do odwołania powyższej zgody.
      • O akceptacji obu punktów informacja znajduje się bezpośrednio w formularzu rejestracji.
      • Dane użytkowników serwisu www.bmspolska.pl wykorzystywane są tylko do prowadzenia działalności szkoleniowej oraz w prowadzeniu działań marketingowych lub promocyjnych np. wysyłka newslettera/e-mailingu do osób, które wyraziły zgodę na to.
      • Administrator nie udostępnia osobom ani podmiotom trzecim danych osobowych użytkowników serwisu.
      • Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie i publikację mojego wizerunku zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 z późn. zm.), utrwalonego na wydarzeniach organizowanych przez BMS Polska Group Sp. z o.o. za pomocą aparatu fotograficznego i/lub kamery. Materiał zdjęciowy i filmowy zgromadzony podczas niniejszych konferencji może zostać opublikowany na stronie bmspolska.pl, materiałach graficznych organizatora i kontach portali społecznościowych należących do organizatora.
Rozwiń

Uczestnicy kupili także