Cel szkolenia:
Uświadomienie, celu i sensu istnienia ocen pracowniczych oraz list kompetencji dla przedsiębiorstwa. Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności. Opanowanie metod oceny pracownika i budowania list kompetencji.
Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego. Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
Zakres tematyczny:
1. co to jest lista kompetencji
2. cel tworzenia list kompetencji
3. sens istnienia list kompetencji dla przedsiębiorstwa
4. przygotowanie list kompetencji
5. co to jest ocena roczna
6. cel przeprowadzania ocen rocznych pracowników
7. rola właściwego planowania i przewidywania
8. charakterystyka poszczególnych elementów listy; wiedza, umiejętności, cechy osobowe i postawa pracownika
9. jak osiągnąć korzyści ekonomiczne dla firmy odpowiednio stosując listy kompetencji w tym w ocenie rocznej
10. ocena roczna i listy kompetencji a klient
11. scenki – odgrywanie ról ćwiczenia praktyczne – znaczna część zajęć
Adresaci szkolenia:
Kadra menedżerska, specjaliści działu personalnego.