Udział w konferencji BMS „Rekrutacja i Onboarding” był dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem. To była pierwsza konferencja tej firmy, w której wzięłam udział i okazała się dużym zaskoczeniem ze względu na konwencję spotkania. Nieduża grupa uczestników, atmosfera sprzyjająca wymianie dobrych praktyk i nawiązaniu ciekawych kontaktów biznesowych, moderator dyskusji pochodzący z biznesu – to największe atuty konferencji. Spotkania tego typu polecam szczególnie praktykom biznesowym, którzy zainteresowani są poznaniem najnowszych trendów HR w konwencji wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami w szerokim przekroju rynkowym.
Aleksandra Wielgus
Coca-Cola HBC Polska
Chciałam podziękować za to, że miałam możliwość uczestniczenia w październiku w fantastycznym szkoleniu jakim był „Certyfikowany kurs HR Business Partnera”. Szkolenie było przygotowane w sposób profesjonalny przez Trenera, który poprzez dużą ilość zadań praktycznych i wykładów teoretycznych pozwolił mi na lepsze poznanie tematyki i roli jaką spełnia HR BP w biznesie. Trener jest przesympatyczną osobą, posiada niesamowicie wielką wiedzę dzięki czemu znał odpowiedź na Nasze każde pytanie i bardzo wyczerpująco udzielał odpowiedzi. POLECAM!!!
Małgorzata Wasilewska
SELENA SA
Miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu organizowanym przez BMS Polska, dotyczące Psychologii w dziale Call Center, które odbyło się w Warszawie w dniach 17 – 18 października 2017 r. Spotkanie charakteryzowało się wyśmienitą organizacją, odpowiednim doborem prelegentów do tematu spotkania i fenomenalną formą, wspierającą wymianę doświadczeń w kameralnym gronie. Idealnym dopełnieniem dwóch dni konferencji, było wieczorne spotkanie przy kieliszku wina, by móc poznać się nie tylko na służbowej stopie. Polecam wydarzenia organizowane przez BMS!
Grzegorz Mandziuk
Gamfi
Zdecydowanie polecam warsztat „Wystąpienia Publiczne”. Jest nie tylko praktyczny ale i autentyczny. Polecam szczególnie tym, którzy myślą że już wiedzą wszystko. Warto, naprawdę warto!
Tomasz Lis
PwC Polska
„VII edycja Kongresu Windykacyjnego, który odbył się w dniach 18-19 marca 2015 r., była doskonałą możliwością na poszerzenie wiedzy praktycznej z zakresu windykacji. Ogromną dodaną kongresu byli zarówno uczestnicy jak i prelegenci, którzy wykazali się szeroką wiedzą w temacie windykacji. Doceniam również profesjonalną oprawę konferencji jaką wykonała firma BMS Polecam Gorąco
Sylwia Nowak
Arvato Polska
25-26.03.2014 uczestniczyłem w konferencji „Zarządzanie działem IT”. Na konferencji zostało poruszonych kilka interesujących mnie tematów jak np. zarządzanie urządzeniami mobilnymi czy współpraca z dostawcami. Wszystkie prezentacje były prowadzone przez osoby mające spore doświadczenie w tych tematach. Największą jednak zaletą konferencji była wymiana opinii i dyskusja pomiędzy uczestnikami konferencji. Mniejsza skala wydarzenia i odpowiedni dobór osób wyróżnił tę konferencję spośród innych tego rodzaju.
Krystian Brydzki
Arvato Polska
Polecam, warsztat ciekawy. Dobrze wykorzystany czas, pozwalający na uświadomienie sobie, nad jakimi aspektami pracy z zespołem warto pracować i co ważne - przekazywane wskazówki dostosowane do konkretnej sytuacji każdego z uczestników warsztatu.
Justyna Dudzińska
Orlen
Panel biznesowy „Skuteczny proces reklamacyjny na przykładzie firm finansowych” był wysoce profesjonalnie zorganizowany. Formuła okrągłego stołu pozwalała na swobodny udział w dyskusji i ułatwiała komunikację. Przedstawiona kultura procesu reklamacyjnego w reprezentowanych Organizacjach pozwoliła na porównanie takiego procesu z procesem jaki funkcjonuje w ULTIMO a niektóre elementy procesu mogą zostać wdrożone w ULTIMO.
Panel profesjonalny a przygotowanie rzetelne i warte polecenia.
Mirosław Wróbel
ULTIMO
"Spotkanie w szerokim zakresie pokazuje, jak firmy radzą sobie z procesem reklamacyjnym, jak definiują samego Klienta i siebie, warto być uczestnikiem, na tym tle porównać siebie i swoją firmę, a potem wyciągnąć wnioski, co poprawić w procesie."
Krzysztof Dziobek
ULTIMO
Z firmą BMS i osobą odpowiedzialną za współpracę z jej ramienia – Grzegorzem Mandziukiem – mamy okazję współpracować od dłuższego czasu z bardzo pozytywnym skutkiem. Razem pracowaliśmy podczas realizacji szkoleń zewnętrznych i spotkań biznesowych dla pracowników Kolei Mazowieckich w różnych dziedzinach: kadrowych, prawnych, obsługi klienta i windykacyjnych:– Windykacja sądowa – 16 – 17 kwietnia 2013r.
– Jak zbudować efektywny i zmotywowany zespół CC – 21 – 22 maja 2013r.
– Efektywna współpraca ze związkami zawodowymi – 21 – 22 listopada 2013r.
– Prawo Pracy – 17 – 18 września 2014r.
– Windykacja sądowa w praktyce – Zmiany legislacyjne – 21 – 22 października 2014r.
– Jakość w Call/Contact Center – 10 grudnia 2014r.
– Zmiany w Kodeksie Pracy – 3 marca 2016r.Nasza współpraca, oparta na zaufaniu i partnerskim podejściu zawsze przebiega pomyślnie, a usługi, które świadczy firma BMS na rzecz naszej Spółki zawsze były dopracowane organizacyjnie i charakteryzowały się maksymalnym profesjonalizmem. Na pewno do tak wysokiego poziomu merytorycznego szkoleń, które organizuje BMS wpływa ogromne doświadczenie firmy na polu organizacji specjalistycznych wydarzeń, jak również zaangażowanie osób pracujących w BMS. Firma BMS, w pełni wywiązuje się ze swoich zobowiązań, jest elastyczna we współpracy i otwarta na informację zwrotną od klienta. Prelegenci i trenerzy w prowadzeniu szkoleń wykazują się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością i wrażliwością na potrzeby uczestników. Z czystym sumieniem mogę polecić BMS i Grzegorza Mandziuka jako rzetelnego i solidnego Partnera Biznesowego!
Jan Dąbrowski
Koleje Mazowieckie – KM sp. z o.o.
Chcieliśmy podziękować za profesjonalną organizację spotkania “Prawo Pracy”, które odbyło się w dniach 17–18 września 2014 r w Warszawie. Warsztaty były znakomitą okazją do wymiany doświadczeń dzięki dużej aktywności uczestników. Spotkanie zostało zorganizowane w sposób profesjonalny, a zajęcia przeprowadzono w sposób bardzo interesujący z uwzględnieniem najnowszych kierunków orzecznictwa z zakresu prawa pracy. Życzymy kolejnych ciekawych tematów będących okazją do zorganizowania spotkania, samych sukcesów oraz wielu tak aktywnych uczestników podczas realizowanych spotkań.
Przemysław Nowakowski, Artur Kałuża
Koleje Mazowieckie – KM sp. z o.o.
Wybór miejsca – idealny ; hotel z bardzo dobrymi usługami w dobrej lokalizacji,obsługa ze strony BMS – na dobrym poziomie, tematyka warsztatów – interesująca , „na czasie”, wykładowcy – zaangażowani, prowadzący wykłady w sposób interesujący choć mało interaktywny. Ogólnie oceniam warsztaty „Reklama leków” za dobre i pomocne w podnoszeniu wiedzy choć moim oczekiwaniem jest to aby na przyszłość miały one charakter bardziej interaktywny. Wydaje mi się że warsztaty powinny dawać możliwość podzielenia się przypadkami i doświadczeniami oraz problemami słuchaczy które są dyskutowane i rozwiązywane na forum przy udziale eksperta. Ekspert także w oparciu o tematykę swojego wykładu mógłby organizować ćwiczenia dla słuchaczy i następnie udzielać komentarzy i wyjaśnień.
Agnieszka Szalecka
Nepentes S.A.
Ciekawe szkolenie ukazujące inspirująco szerokie granice definicji Kaizen.
Paweł Szczepański
Polpharma
Zdecydowanie polecam!!! Dla każdego lidera zespołu rozproszonego.
Lucyna Jędrzejewska
Polpharma