Cele:
• Zapoznanie się z fundamentami prognozowania, planowania oraz budżetowania.
• Określenie warunków zorganizowania efektywnego procesu.
• Odwrócenie znanego cyklu – rozpoczęcie od planu sprzedaży „sell-in” – realizacja planu – weryfikacja wyników, na rozpoczęcie od planu sprzedaży kontrahenta „sell-out” – określenie planu sprzedaży „sell-out” – współpraca z interesariuszami w celu realizacji planu sprzedaży w sensie fizycznym – weryfikacja wykonania planu.
• Określenie przykładowych korzyści wynikających z uwzględniania wymogów zorganizowanego i zintegrowanego podejścia.
Do kogo adresowany jest ten warsztat?
• Do zarządzających działalnością firmy: dyrektor sprzedaży, dyrektor administracyjny/finansowy,
• Do zarządzających operacyjnie procesem planowania: kierownicy sprzedaży, logistyki, kierownicy kluczowych klientów, planiści, administracja sprzedaży,
• Do współpracujących z działami sprzedaży: członkowie zespołów logistycznych, finansowych, administracyjnych, planistycznych.
Metodyka:
Wykłady, dyskusje i ćwiczenia mające na celu aktywny udział uczestników warsztatów.