20 października organizujemy spotkanie PRAKTYCZNE ASPEKTY PRAWA PRACY i będzie to jego już VII EDYCJA. Poświęcimy je głównie zagadnieniom związanym z transformacją organizacji w kierunku pracy zdalnej, która wynikła w związku z pandemią COVID-19.
Obecne regulacje prawne mają swoją bazę w ustawie z 1974 roku dotyczącej telepracy. Warto zastanowić się jakie miałyby być zmiany i poprawki, których wdrożenie wciąż czeka na „lepsze czasy” w Sejmie.
Naszą intencją jest aranżacja spotkania kameralnego, do 30 osób, bowiem z doświadczenia wiemy, że na takich spotkaniach często trwa długa i twórcza dyskusja, która lepiej kiedy odbywa się w niewielkim gronie.
Wspólnie zastanowimy się nad tematami, które znajdują się poniżej:
- Obszary ryzyka pracodawców w zakresie stosowania pracy zdalnej. Konieczność uregulowań prawnych (omówimy konkretne case study).
- Praca zdalna w dobie kryzysu i po kryzysie.
- Praca zdalna, czyli od odpowiedzi na pytanie „czy cztery dni pracy zdalnej to nie za dużo?” do odpowiedzi na pytanie „ile dni pracy zdalnej w nowej normalności?”
- Praca zdalna – aspekty prawne i praktyczne.
- Problematyka prawna pracy zdalnej – case study.
- Praca zdalna jako dzisiejsze wyzwanie organizacji.
Żywimy głębokie przekonanie, że powyższe zagadnienia będące esencją Państwa pracy odpowiedzą na Wasze potrzeby zwiększenia i usystematyzowania wiedzy na temat koniecznych poprawek dotyczących pracy zdalnej.
Serdecznie zapraszam,
Jarosław Senator
Project Manager