Jakie są cele szkolenia?
• dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z prowadzenia profesjonalnej korespondencji pisemnej i mailowej,
• przekazanie umiejętności dobierania odpowiedniego stylu komunikacji do profilu osoby, z którą korespondujemy,
• wzrost skuteczności komunikacji pisemnej w relacjach zewnętrznych z klientem oraz z klientem wewnętrznym (współpracownikami),
• formułowanie informacji, pism oraz odpowiedzi na korespondencję i reklamacje składane przez klientów, tak, aby budować pozytywne relacje i korzystny wizerunek firmy.
Jakie są korzyści szkolenia?
Dzięki warsztatom uczestnicy:
• nauczą się formułować swoje wiadomości w sposób przejrzysty, precyzyjny, logiczny i poprawny,
• rozwiną umiejętności redagowania odpowiedzi na reklamacje adekwatnie do potrzeb Klienta,
• poznają zwroty, które dają możliwość łagodzenia niezadowolenia Klientów i odzyskania jego zaufania,
• poznają i zaczną stosować na co dzień kluczowe zasady redagowania biznesowej korespondencji,
• zaczną budować pozytywne relacje z klientami.