Zorganizowane i przeprowadzone spotkanie przez BMS we wrześniu 2014 r. „Prawo pracy-warsztaty w gronie praktyków” były znakomitą okazją do wymiany doświadczeń i zapoznania się z najnowszymi kierunkami orzecznictwa z zakresu prawa pracy. Doskonale przygotowani prowadzący i aktywni uczestnicy sprawili, że dyskusje były merytoryczne a warsztaty miały wartki przebieg. BMS zasłużył również na słowa uznania za świetną organizację spotkania.
Mirosław Hutnikiewicz
Żegluga Polska S.A.
Z przyjemnością polecam usługi firmy BMS, która w dniach 18-19 września organizowała Kongres Windykacyjny.Temat kongresu w pełni odpowiadał moim oczekiwaniom. Doskonale dobrani prelegenci wykazali się pełnym profesjonalizmem, kompetencją i niezwykle pozytywną energią. Otrzymałam praktyczną wiedzę z zakresu motywowania pracowników oraz miałam możliwość poznania różnych ciekawych rozwiązań. Nabyta podczas spotkania wiedza z pewnością będzie przydatna w mojej pracy zawodowej. Kongres windykacyjny polecam, jako prestiżowe wydarzenie branży windykacyjnej, które jest doskonałą okazją do wzbogacenia wiedzy i nawiązania kontaktów.Doceniam profesjonalną organizację oraz przygotowanie imprezy zarówno dla uczestników, jaki i wykładowców.
Dorota Spyra
Alektum Sp. z o.o.
W dniu 14 marca 2013r. odbyło się spotkanie poświęcone tematyce audytu wewnętrznego. Z przyjemnością mogę stwierdzić, że zarówno organizacja jak i strona merytoryczna w pełni spełniły moje oczekiwania.Spotkanie przeprowadzone było w sposób transparentny i wyczerpujący przez wieloletnich praktykujących specjalistów. Jego doskonała organizacja oraz atmosfera sprzyjająca nawiązaniu kontaktów biznesowych pozwoliła dać poczucie maksymalnego wykorzystania czasu przeznaczonego na konkretną wymianę wiedzy i poglądów.Polecam udział w wydarzeniach organizowanych przez BMS. To godny polecania partner.Pozdrawiam serdecznie!
Anna Grecka
Alektum Sp. z o.o.
Całość spotkania „Niestandardowe podejście do oceny pracowniczej”, które odbyło się w dniach 8-9.02.2017 r. bardzo mi się podobała. Świetne są takie spotkania, gdzie możemy wymienić się doświadczeniami z praktykami HR.
Małgorzata Okrasa
Aegon S.A.
Spotkania organizowane przez firmę BMS to bardzo dobra okazja do zawarcia wartościowych i ciekawych biznesowo znajomości.
Marta Kulikowska
Bank Millennium S.A.
Nie po raz pierwszy miałem przyjemność brać udział w konferencji organizowanej przez firmę BMS, które odbyło się tym razem w dniach od 8-9.02.2017 r. a dotyczyło rynku obrotu wierzytelnościami. Kongres był bardzo dobrze przygotowany pod względem organizacyjnym, z bardzo ciekawie dobranymi i zróżnicowanymi tematami sesji oraz listą gości. Najważniejszą jednakże zaletą była panująca atmosfera, gdzie każdy z uczestników brał czynny udział w toczącym się panelu dyskusyjnym, a żadne z zadanych pytań nie pozostało bez odpowiedzi. Na spotkaniu każdy mógł poczuć koleżeńską atmosferę i poczuć się jak w gronie „starej paczki” przyjaciół.
Maciej Kurzawa
Bank Millennium S.A.
Jeszcze raz bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za to świetne spotkanie. Nie przesadzę, jeśli powiem, że było to najlepsze spotkanie praktyków, na jakim do tej pory byłam.
Iza Kwiatkowska-Miszewska
Bank Millennium S.A.
W dniach 17-18 września uczestniczyłam w Kongresie Windykacyjnym 2013 – II Edycji w sekcji tematycznej „Outsourcing usług windykacyjnych”. Jestem usatysfakcjonowana z przebiegu konferencji z uwagi na trafny wybór tematów oraz ciekawe wystąpienia prelegentów, podczas których była możliwa dyskusja i podzielenie się własnymi doświadczeniami oraz pomysłami w danym temacie. Było to dla mnie bardzo wartościowe doświadczenie i w pełni zaspokoiło moje oczekiwania. Spotkanie było inspiracją w mojej pracy zawodowej do kontynuowania realizowanych projektów. Polecam tego rodzaju spotkania dla konfrontacji swojej perspektywy z rynkiem i przede wszystkich dla nawiązania nieocenionych w codziennej pracy kontaktów. Konferencja zorganizowana przez BMS to możliwość poznania ekspertów oraz możliwość zapoznania się z rozwiązaniami, które w konsekwencji można zastosować w swoich obszarach biznesowych. Chętnie wezmę udział w kolejnej edycji konferencji organizowanej przez BMS.
Małgorzata Mikołajczuk
Bank Millennium S.A.
Dziękuję za możliwość udziału w spotkaniu „Windykacja Sądowa w praktyce”, które odbyło się w dniach 21-22.10.2014 r. Spotkanie to było przeprowadzone i poprowadzone w bardzo profesjonalnej i miłej atmosferze. Bardzo dobry dobór uczestników, ciekawa tematyka, możliwość zapoznania się z opiniami różnych uczestników rynku.
Justyna Szewczyk
Bank Millennium S.A.
Po raz pierwszy uczestniczyłam w konferencji przygotowanej przez BMS dotyczącej „Zarządzania jakością w Call/Contact Center”. Spotkanie to odbyło się 10 grudnia 2014 r. Z całą pewnością mogę zarekomendować BMS, jako kompetentnego i rzetelnego partnera pod względem organizacji i doboru prelegentów konferencji. Szerokie omówienie, tak rzadko poruszanego tematu, pozwoliło na wymianę doświadczeń w gronie profesjonalistów. Całe spotkanie przebiegało w miłej atmosferze sprzyjającej budowaniu kontaktów.
Aleksandra Jackiewicz
Bank Millennium S.A.
Szkolenie z zakresu Employer Brandingu było bardzo profesjonalne, ale przebiegało w dość luźnej atmosferze. Osoba prowadząca szkolenie w 100% przygotowana, odpowiadała na każde zadane przez uczestników pytanie. Sposób przekazywania wiedzy był prosty, ale bardzo angażujący uczestników do aktywnego udziału i dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniami z innymi.
Szczerze polecam.
Marta Górska
POLOmarket
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy uczestniczyła w roli Sponsora w organizowanych przez BMS konferencjach „Elektroniczne Postępowanie Upominawcze” oraz „Obrót Wierzytelnościami”.Konferencje były doskonale przygotowane i zorganizowane zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Warunki umowy zostały w całości zrealizowane. Pracownicy Spółki wykazali się profesjonalizmem i zaangażowaniem.Polecamy współpracę z BMS przy okazji kolejnych edycji spotkań.
Zbigniew Dębski
Kancelaria MACIEJ PANFIL I PARTNERZY
Pan Andrzej jest jednym z najlepszych trenerów z jakim miałem przyjemność pracować w swoim życiu zawodowym. Psycholog, znawca ludzi, wulkan energii, erudyta. Znakomity profesjonalista. Polecam wszystkim szkolenia prowadzone przez tego trenera.
Piotr Drapala
Philip Morris Polska
Spotkanie poświęcone „Raportowaniu w Call/ Contact Center”, które miało miejsce w dniach 9-10 lutego, spełniło moje oczekiwania. Warsztat zorganizowany przez BMS przygotowany był na bardzo wysokim poziomie nie tylko pod względem organizacyjnym, ale również pod względem merytorycznym. Prelegenci prowadzący spotkanie byli świetnie przygotowani, dzięki czemu skutecznie i zachęcająco wciągali do dyskusji, która bardzo ożywiła warsztat. Polecam spotkania BMS - każdemu kto ceni sobie profesjonalizm.
Agnieszka Rutkowska
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Dzięki warsztatom „Magia wystąpień publicznych” uświadomiłam sobie, że mimo iż nie jestem profesjonalnym mówcą, nie mam charyzmy Baracka Obamy, to też mogę to robić i czuć się w tym dobrze. Przygotowanie oraz praktyczne wskazówki trenera pozwalają zamienić paraliżujący stres w konstruktywną motywację do działania.
Joanna Daniłko
Jeronimo Martins
Konferencja „Elektroniczne postępowanie upominawcze. Praktyczne wskazówki, postulaty, perspektywy.” zorganizowana w dniach 21-22 września 2011 roku przez BMS stanowiła doskonale forum wymiany doświadczeń zarówno z pozostałymi uczestnikami, jak i z samymi prelegentami w zakresie tematyki dotyczącej najnowszej, a zarazem jednej z najskuteczniejszych metod windykacji.
Dzięki bogatej ofercie merytorycznej uczestnicy konferencji mieli niepowtarzalną możliwość przedyskutowania wszelkich wątpliwości z przedstawicielami praktyki z różnych środowisk: dyrektorów działów windykacji, komorników oraz Przewodniczącego e-Sądu. Właściwy dobór prelegentów sprawił, iż uczestnicy zyskali cenne wskazówki nie tylko w zakresie korzystania z dobrodziejstwa e-sądu, lecz także skutecznych metod windykacji. Dzięki udziałowi Przedstawiciela Ministerstwa Sprawiedliwości uczestnicy zyskali niepowtarzalną okazję aby podzielić się swoimi wątpliwościami oraz zaprezentować własne propozycje zmian w funkcjonowaniu EPU.
Szczególnego podkreślenia wymaga zaangażowanie organizatorów, którzy zarówno przed, jak i w trakcie samej konferencji zadbali o przyjazną atmosferę pozwalająca na swobodną wymianę poglądów.
Joanna Kot, Waldemar Woroch
Jeronimo Martins
Miła atmosfera, doborowe grono. Udany dzień.
Emil Raboj
Volkswagen Bank Polska S.A.
W marcu 2017 roku, brałam udział w spotkaniu „JAK SKUTECZNIE ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ TALENT W ZESPOLE CC?”. Był to interesujący dzień spędzony w gronie zawodowców borykających się z wyzwaniami zarządzania zespołem Call Center. Ciekawe prelekcje, pochylenie się nad różnicami pokoleniowymi, spojrzenie na pracę na słuchawkach nie tylko z perspektywy branży finansowej. Do tego perfekcyjna organizacja spotkania oraz kameralne grono uczestników, sprzyjające wymianie doświadczeń.
Anita Barton-Przyjemska
Volkswagen Bank Polska S.A.
W dniach 05-06.02.2014r. miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu „Obrót Wierzytelnościami III edycja” Temat bardzo aktualny został rzetelnie przedstawiony zarówno od strony wiedzy fachowej jak i praktyki popartej doświadczeniem każdego z prelegentów. Bardzo ciekawa była także perspektywa pokazania kwestii sprzedaży wierzytelności zarówno od strony „Sprzedającego” jak i „Nabywcy”. Formuła spotkania pozwalała na zadawanie pytań, doprecyzowanie interesujących uczestników zagadnień, a także na interaktywną wymianę doświadczeń. Zaprezentowane przez ekspertów rozwiązania, wykorzystam w ramach kolejnej transakcji sprzedaży by uczynić ją jeszcze bardziej efektywną dla mojej organizacji. Dodatkowo na uwagę zwraca bardzo profesjonalna organizacja przebiegu spotkania przez BMS.
Ewa Jarecka
Volkswagen Bank Polska S.A.