Cel szkolenia:
- Uświadomienie roli lidera
- Rozwój cech przywódczych, budowa własnego autorytetu, odwaga lidera i pewność siebie
- Nabycie umiejętności właściwego komunikowania idei oraz delegowania zadań
- Rozwój kompetencji pozwalających na umiejętne reagowanie na opór i angażowanie pracowników w realizację decyzji
- Nabycie umiejętności skutecznego argumentowania, wywierania wpływu oraz motywowania
- Poznanie metod i założeń budowania sprawnie funkcjonujących zespołów
Zakres wiedzy i umiejętności doskonalonych na szkoleniu:
- Jak sprawnie przewodzić innymi
- Rozwój zachowań odpowiednich dla lidera
- Sprawne budowanie własnego autorytetu
- Nabranie odwagi i pewności siebie
- Nabycie umiejętności właściwego komunikowania idei oraz delegowania zadań
- Umiejętne reagowanie na opór i angażowanie pracowników w realizację decyzji
- Skuteczne argumentowanie, wywieranie wpływu oraz motywowanie
- Umiejętność budowania sprawnie funkcjonujących zespołów