Praca w Reklamacjach jest tzw. pracą z człowiekiem, to znaczy, że rozpatrujący wnioski reklamacyjne w organizacjach finansowych mają do czynienia z ludźmi sobie obcymi, których przywiódł do nich błąd ich firmy. Nie trudno sobie wyobrazić, że taka skarga często nosi znamiona negatywnych emocji. W końcu wszyscy lubimy, kiedy płacimy i rzeczy działają bezawaryjnie.
Reklamacje w instytucjach finansowych można składać na wiele sposobów, bo na to zezwala prawo – właściwie każdy kanał komunikacji może być wykorzystany do wyrażenia niezadowolenia z usługi. Niemniej świat reklamacji w instytucjach finansowych różni się od reszty sektorów.
Przede wszystkim zależało mi na praktycznych przykładach, które były procesowane przez występujących z prelekcją. Takimi przykładami organizacje finansowe nie chcą się dzielić publicznie, zasłaniając się tajemnicą firmową, co jest zrozumiałe.
Żeby zorganizować spotkanie jednodniowe, na pięciu prelegentów w końcu roku poświęciliśmy czas i energię, jaką normalnie wykorzystujemy do stworzenia dwudniowej konferencji.
Żywiąc nadzieję, że program spotkania okaże się dla Państwa atrakcyjny,
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do zgłaszania uczestnictwa,
Jarosław Senator,
Project Manager.