• Poznanie zasad konstruowania i opowiadania ciekawych historii
• Żonglowanie historiami podczas spotkań prywatnych jak i biznesowych
• Poznanie nowe narzędzi służących budowaniu wizerunku eksperta oraz silnej marki
• Wyrobienie nawyku zbierania historii w codziennej praktyce zawodowej
Dzięki warsztatom uczestnicy:
• Będą formułować atrakcyjny przekaz, który przykuwa uwagę słuchaczy, zwiększa wiarygodność i autentyczność mówcy oraz ma większą siłę perswazji
• Nabiorą swobody, luzu i pewności siebie podczas wystąpień na forum
• Rozwiną swoje kompetencje autoprezentacje przydatne w sprzedaży, prowadzeniu szkoleń czy zarządzaniu zespołami
• Będą potrafili świadomie wzbogacać swoje prezentacje historiami, które działają na emocje
• Poznają strukturę konstruowania dobrych historii, co pomoże im przekazywać informacje bez korzystania z notatek
• Poznają nową technikę, którą można zastosować zarówno, odpowiadając na obiekcje i trudne pytania Klientów, jak też budując własną markę czy wizerunek firmy