Czy Twoja firma buduje swoją markę jako pracodawca? TAK, codziennie! Codziennie pracownicy, klienci, kandydaci, dostawcy i wiele innych osób dokładają po małym elemencie do wizerunku firmy jako potencjalnego lub aktualnego pracodawcy. Komunikacja jeszcze nigdy nie była tak prosta a informacje nie rozprzestrzeniały się z taką prędkością.
Czy można zatem pozostawić ten proces swojemu biegowi? Można, ale czy warto? Zdecydowanie nie!
Jeżeli zatem chcesz się dowiedzieć jak budować i zarządzać marką pracodawcy zapraszamy na 2-dniowe szkolenie podczas, którego:
• Dowiesz się dlaczego warto i w jaki sposób budować markę pracodawcy.
• Dowiesz się jak przygotować i wdrożyć strategię Employer Brandingową dla Twojej organizacji.
• Poznasz narzędzia, które pomogą Ci wyróżnić się na tle innych firm i zbudować wiarygodną markę.
• Poznasz narzędzia, dzięki którym dotrzesz do kluczowych dla Twojej firmy odbiorców wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
• Dowiesz się w jaki sposób monitorować efektywność prowadzonych działań Employer Brandingowych.
Dla kogo jest ten warsztat?
• Kadra zarządzająca, specjaliści i menedżerowie Employer Branding, specjaliści ds. komunikacji, specjaliści ds. PR, menedżerowie marketingu i komunikacji, specjaliści i menedżerowie HR i HRBP, którzy są odpowiedzialni za budowanie wizerunku pracodawcy na rynku oraz wewnątrz organizacji.
• Warsztat adresowany jest również do wszystkich osób, które w sposób świadomy pragną w swoim i rynkowym otoczeniu kreować wizerunek firmy jako pracodawcy z wyboru.