Obecnie najszybciej rozwijająca się dziedzina w ramach Contact Center to robotyka. Boty, chat-boty, voice-boty są póki co pierwszym kontaktem na linii client service, ale dynamika rynku wskazuje, że jest kwestią czasu, kiedy będą odpowiedzialne za całość relacji z klientem.
Na rynku polskim wciąż mało jest przykładów ukończonych i wdrożonych projektów, o których firmy chcą opowiedzieć na forum. Nam udało się zgromadzić 8 przykładów takich wdrożeń.
Kameralna konferencja, o charakterze warsztatu jest świetną okazją do poznania sekretów i specyfiki sztucznej inteligencji (AI), która obecna od dekady w ramach back office’u wkracza do Contact Center.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W CONTACT CENTER jest właśnie taką konferencją.
Warto na niej być.
Około półtora roku rozmawiałem konstruując inne projekty z naszymi prelegentami i byłymi uczestnikami. Wszystko po to, żeby zgromadzić wystarczającą ilość ukończonych projektów, które firmy in-house zgodzą się przedstawić na forum.
Zapraszam i zachęcam do zgłaszania udziału, bowiem już po pierwszych tygodniach sprzedaży mogę zapewnić iż ilość miejsc szybko się zmniejsza J
Z poważaniem,
Jarosław Senator
Project Manager