Kiedy przygotowywaliśmy pierwszą edycję tego spotkania, nie spodziewaliśmy się takiego odzewu i zainteresowania wśród zaproszonych firm. Trudno było skomponować program tego wydarzenia, bowiem mało było przykładów na rodzimym rynku ukończonych projektów AI w ramach Contact Center, a jeszcze mniej firm chciało o tym opowiedzieć. Mniej więcej półtora roku zajęło nam podtrzymanie kontaktu i pozyskanie wystarczającej ilości prelegentów z ciekawymi tematami na nasz kongres.
Krótko; udało się. Następnym etapem było aktywne pozyskiwanie uczestników. Musieliśmy przerwać po miesiącu. Cieszyliśmy się z zainteresowania, ale ilość zgłoszeń wciąż rosła i rosła. Mimo zamknięcia procesu aktywnej sprzedaży, nadal trwała bierna – odbieraliśmy zgłoszenia mimo braku inicjatywy z naszej strony. Musieliśmy zmienić miejsce wydarzenia.
Na rynku polskim wciąż mało jest przykładów ukończonych i wdrożonych projektów, o których firmy chcą opowiedzieć na forum. My chcemy znowu pokazać przynajmniej 8-10 w ciągu dwóch dni. Wiele się dowiedzieliśmy na ostatnim spotkaniu i dziękujemy wszystkim, którzy zgodzili się podzielić z nami swoimi spostrzeżeniami i uwagami – dzięki Wam II edycja będzie jeszcze lepsza!
Najszybciej rozwijająca się dziedzina w ramach Contact Center to sztuczna inteligencja. Boty, chat-boty, voice-boty są póki co pierwszym kontaktem na linii client service, ale dynamika rynku wskazuje, że jest kwestią czasu, kiedy będą odpowiedzialne za całość relacji z klientem.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W CONTACT CENTER II EDYCJA jest konferencją, na którą warto się wybrać.
Zapraszam i zachęcam do wczesnego zgłaszania udziału, bowiem mogę zapewnić że ilość miejsc szybko będzie się zmniejszać 🙂