Program Compliance
Rola działów Compliance w ostatnich latach zmienia się bardzo dynamicznie i znacząco. W naszym rozumieniu ta zmiana przejawia się w konieczności dostosowania kompetencji i standardów działów zarządzania zgodnością do sytuacji i specyfiki prowadzonego biznesu.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest w szczególności do pracownicków departamentów Compliance, prawnych, zarządzania ryzykiem, zasobów ludzkich, kontroli wewnetrznej i innych chcących rozpocząć lub rozwinąć karierę w Compliance.
Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z:
• Wymogami prawnymi i regulacjami właściwymi dla Compliance w organizacji z uwzględnieniem specyfiki prowadzonego biznesu
• Strukturą systemu Compliance i przeznaczeniem działu zarządzania zgodnością
• Zarządzaniem ryzykiem braku zgodności
• Procesem zgłaszania naruszeń
• Dysponowanie zasobami i rolą oficera Compliance
Metodyka prowadzenia zajęć:
Szkolenie ma formę warsztatu, w trakcie którego uczestnicy poznają istotę funkcji programu Compliance,
zakres jego obowiązków oraz praktycznie przećwiczą zdobytą wiedzę na wybranych obszarach ryzyka
braku zgodności (Compliance Risk).
Korzyści dla uczestników:
Wyposażenie uczestników w kompetencje wymagane we wdrożeniu czy przekształcaniu programów Compliance oraz przećwiczenie ich w praktyce.