Szkolenie stawia przed uczestnikami warsztatów szczególnie wysokie wymagania. Celem zajęć jest bowiem nie tylko nabywanie, najbardziej nawet wartościowej wiedzy lecz, prowadzona w atmosferze autentycznego zaangażowania, identyfikacja mocnych i słabych stron każdego ze managerów, służąca nakreśleniu kierunków efektywnego rozwoju zawodowego.
CELE SZKOLENIA:
- Nabycie umiejętności wykorzystania technik wywierania wpływu, argumentacji.
- Trening asertywności i perswazji.
ZAGADNIENIA:
- Wywieranie wpływu
- Asertywność w pracy
- Argumentacja
- Perswazja
EFEKTY SZKOLENIA:
- Reguły wywierania wpływu
- Zachowania asertywne, budujące autorytet
- Rozwój strategii i technik wywierania wpływu oraz umiejętności przekonywania
- Rozwój umiejętności przewodzenia innym oraz wprowadzania zmian
- Pozyskanie / rozwój umiejętności wyrażania siebie i swoich opinii bez urażania uczuć innych osób
- Rozwój postawy asertywnej w sytuacjach zawodowych
- Kierowanie własnym rozwojem
- Budowanie własnego wizerunku i autorytetu