Szkolenie stawia przed uczestnikami warsztatów szczególnie wysokie wymagania. Celem zajęć jest bowiem nie tylko nabywanie, najbardziej nawet wartościowej wiedzy lecz, prowadzona w atmosferze autentycznego zaangażowania, identyfikacja mocnych i słabych stron każdego ze managerów, służąca nakreśleniu kierunków efektywnego rozwoju zawodowego.
CELE SZKOLENIA
Nabycie umiejętności wykorzystania technik wywierania wpływu, argumentacji.
Trening asertywności i perswazji.
ZAGADNIENIA
Wywieranie wpływu
Asertywność w pracy
Argumentacja
Perswazja
EFEKTY SZKOLENIA
Reguły wywierania wpływu
Zachowania asertywne, budujące autorytet
Rozwój strategii i technik wywierania wpływu oraz umiejętności przekonywania
Rozwój umiejętności przewodzenia innym oraz wprowadzania zmian
Pozyskanie / rozwój umiejętności wyrażania siebie i swoich opinii bez urażania uczuć innych osób
Rozwój postawy asertywnej w sytuacjach zawodowych
Kierowanie własnym rozwojem
Budowanie własnego wizerunku i autorytetu