– Rozpoczęcie świadomego zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie.
– Uświadomienie, czym są zasoby ludzkie, jaka jest ich rola oraz wpływ na efektywność organizacji.
– Poznanie właściwych relacji pomiędzy operacyjnym i taktycznym zarządzaniem ludźmi – w ścisłym związku z etapem rozwoju organizacji i bieżącymi uwarunkowaniami, a strategią firmy.
– Charakterystyka nowoczesnego ZZL wraz z poznaniem metod rozwoju ZZL.
– Zdobycie narzędzi do automatyzacji procesu przy uwzględnieniu ograniczeń w czasie (rutyny,okresowość/powtarzalność działań, budżetowanie).
– Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
– Doskonalenie umiejętności pracy z klientem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
Profil uczestnika:
• Osoby pełniące funkcję pracowników działów personalnych i kadr,
• Osoby będące szefami każdego z działów funkcjonalnych w firmie, jako uzupełnienie kompetencji zarządzania zespołami,
• Osoby chcące usprawnić swoje umiejętności pracy z Personelem w firmie.
Stosowane metody szkoleniowe:
Analiza przypadków, ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, symulacje, testy,własne metody treningowe, wykład, zajęcia warsztatowe.