Poznanie kluczowych zagadnień związanych z zarządzaniem zespołem sprzedaży.
Ćwiczenia praktyczne.
Rozwój kompetencji – wyznaczanie kierunków własnego rozwoju – automotywacja.
Poznanie i rozpoznawanie własnego typu zachowania i potrzeb podwładnych.
Wykorzystanie komunikacji w sytuacjach menedżerskich.
Wyszczególnienie i przećwiczenie kluczowych umiejętności menedżerskich, takich jak:
– motywowanie,
– organizacja pracy własnej i zespołu,
– stymulowanie wzrostu aktywności pracowników w celu osiągania wyższych wyników,
– umiejętne wykorzystanie potencjału pracownika w celu uzyskania wyższej efektywności,
– praca z celami,
– egzekwowanie norm i wartości,
– poznawanie potrzeb podwładnych,
– autoanaliza i planowanie własnego rozwoju,
– prowadzenie rozmowy korygującej,
– delegowanie zadań,
– udzielanie pochwały,
– planowanie sprzedaży.
Stosowane metody szkoleniowe:
Szkolenie będzie realizowane metodami warsztatowymi, angażującymi uczestników, przewidziane są:
– odgrywanie ról – scenki, rejestrowane kamerą,
– ćwiczenia w grupie,
– ćwiczenia w podgrupach,
– dyskusje,
– praca indywidualna.