Cele warsztatów:
1. Zdefiniowanie na nowo roli lidera / menedżera w sytuacji kryzysu.
2. Wdrożenie metod prowadzenia zespołu przy ograniczonych możliwościach komunikacji.
3. Budowanie z zespole poczucia odpowiedzialności za realizację celów.
Po ukończeniu warsztatów Uczestnicy:
– będą rozumieli znaczenie swojej roli w dobie kryzysu,
– będą wiedzieć, jak pracować z zespołem, aby utrzymać jego integralność,
– będą gotowi do wygłoszenia expose przed zespołem,
– będą wiedzieć, w jaki sposób utrzymać motywację członków zespołu,
– będą umieli skoncentrować uwagę zespołu na realizacji celów,
– będą mieli świadomość swojej sprawczości i realnego wpływu na sytuację w zespole.
Metody stosowane podczas warsztatów:
1. Mini wykłady oraz dyskusje w formie „burzy mózgów”
2. Ćwiczenia i zadania w podziale na ‘podpokoje’
3. Ćwiczenia / scenki na forum całej grupy
4. Zadania i ćwiczenia indywidualne na uprzednio przygotowanych i rozesłanych materiałach