- Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
- Cena obejmuje: prelekcje, materiały warsztatowe.
- Przesłanie do BMS pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
- Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
- W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
- Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
- W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
- Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
- Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
- Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Cel szkolenia:
- poszerzenie wiedzy z zakresu najwyższych standardów obsługi „Trudnego” Klienta przez telefon
- budowanie profesjonalizmu firmy poprzez profesjonalizm osób reprezentujących firmę przez telefon
- umiejętność radzenia sobie z różnymi rodzajami klientów składającymi reklamacje przez telefon
Korzyści ze szkolenia:
- doskonalenie umiejętności rozmowy spełniające najwyższe standardy Obsługi Klienta przez telefon
- doskonalenie technik budowanie satysfakcji Klienta podczas rozmowy reklamacyjnej przy jednoczesnej postawie asertywnej
- radzenie sobie z trudnymi sytuacjami pojawiającymi się podczas obsługi Klienta przez telefon – generowanie postawy asertywnej oraz większa kontrola nad prowadzoną rozmową
- wzmocnienie własnych zasobów i predyspozycji w zakresie efektywnej rozmowy z „trudnym” klientem przez telefon
- odkrywanie nowych możliwości z kwestii współdziałania i budowania pozytywnych relacji z każdym rodzajem Klientów
- zwiększenie świadomości na temat swojej roli w firmie i jej wpływ na postrzeganie wizerunku firmy