Data: 01.01.2026
2 dni
Online
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 1995,00 zł/netto

Cele i korzyści dla uczestników warsztatów Program

Negocjacje w dziale zakupu:

  • Czym w ogóle są negocjacje?
  • Czy jest różnica między negocjacjami zakupowymi a sprzedażowymi?
  • Cechy dobrego negocjatora zakupowego.
  • Jakie są najważniejsze elementy negocjacji zakupowych?
  • Rodzaje negocjacji zakupowych w zależności od zakresu, powtarzalności, skali.
  • Czy w negocjacjach zakupowych skupiamy się wyłącznie na tym czego nam potrzeba?
  • Znajomość potrzeb dostawców – przeszkoda czy szansa?
  • Techniki negocjacyjne w procesie zakupowym.
  • Czy elementy tego procesu muszą podlegać kontroli bieżącej i systemowej ?
  • Czy i jak można uchronić się przed niebezpieczeństwami związanymi z nieprawidłowościami w negocjacjach zakupowych?

Cele i korzyści dla uczestników warsztatów:

  • Zapoznanie się z fundamentami procesów zakupowych.
  • Określenie warunków prowadzenia negocjacji zakupowych.
  • Określenie podstawowych elementów negocjacji zakupowych.
  • Opisanie sposobu naboru dostawców, ich kategoryzacji i ustalenia priorytetów.
  • Przygotowania do negocjacji, ich przeprowadzenia i dokumentowania wyników (umowy).
  • Zwrócenie uwagi na miejsca krytyczne negocjacji:
    – strategia odpowiadająca strategii ogólnej, w fazie przygotowań oraz prowadzenia negocjacji współpraca z działem prawnym, finansowym, logistycznym, administracją, sprzedażą i marketingiem;
    – zapoznanie się ze stanem faktycznym – porównanie z zasadami – wnioski – plan działania/interesariusze – weryfikacja wykonania planu.
  • Zdefiniowanie przykładowych zagrożeń wynikających z nieuwzględniania wymogów zorganizowanego procesu negocjacyjnego – formalnych i praktycznych.

Do kogo adresowany jest ten warsztat?

  • Do zarządzających działalnością zaopatrzeniową firmy.
  • Do zarządzających zakupami na poziomie operacyjnym.
  • Do prowadzących zakupy w firmie.
  • Do współpracujących z działami zakupowymi
Rozwiń

Program

9:00 - 16:00

I dzień

1. Co to jest proces zakupowy ?

  • Zakupy = zaopatrzenie?

2. Elementy negocjacji

  • Strategia
  • Dostawcy
  • Negocjacje

3. Dostawcy

  • Dobór
  • Kategoryzacja

4. Negocjacje

  • Przygotowanie
  • Cele

5. Negocjacje

  •  Skuteczne przeprowadzenie

6. Podsumowani

9:00 - 16:00

II dzień

1. Miary zakupów

  • KPI
  • Miary

 2. Umocowanie

  • Struktura
  • Rola

3. Wybór dostawcy

  • Ćwiczenia

4. Umowa

  • Negocjujemy

5. Analiza

  • Narzędzia

6. Podsumowanie

Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń

Uczestnicy kupili także