- Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
- Cena obejmuje: prelekcje, materiały warsztatowe.
- Przesłanie do BMS pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
- Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
- W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
- Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
- W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
- Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
- Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
- Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Negocjacje w dziale zakupu:
- Czym w ogóle są negocjacje?
- Czy jest różnica między negocjacjami zakupowymi a sprzedażowymi?
- Cechy dobrego negocjatora zakupowego.
- Jakie są najważniejsze elementy negocjacji zakupowych?
- Rodzaje negocjacji zakupowych w zależności od zakresu, powtarzalności, skali.
- Czy w negocjacjach zakupowych skupiamy się wyłącznie na tym czego nam potrzeba?
- Znajomość potrzeb dostawców – przeszkoda czy szansa?
- Techniki negocjacyjne w procesie zakupowym.
- Czy elementy tego procesu muszą podlegać kontroli bieżącej i systemowej ?
- Czy i jak można uchronić się przed niebezpieczeństwami związanymi z nieprawidłowościami w negocjacjach zakupowych?
Cele i korzyści dla uczestników warsztatów:
- Zapoznanie się z fundamentami procesów zakupowych.
- Określenie warunków prowadzenia negocjacji zakupowych.
- Określenie podstawowych elementów negocjacji zakupowych.
- Opisanie sposobu naboru dostawców, ich kategoryzacji i ustalenia priorytetów.
- Przygotowania do negocjacji, ich przeprowadzenia i dokumentowania wyników (umowy).
- Zwrócenie uwagi na miejsca krytyczne negocjacji:
– strategia odpowiadająca strategii ogólnej, w fazie przygotowań oraz prowadzenia negocjacji współpraca z działem prawnym, finansowym, logistycznym, administracją, sprzedażą i marketingiem;
– zapoznanie się ze stanem faktycznym – porównanie z zasadami – wnioski – plan działania/interesariusze – weryfikacja wykonania planu.
- Zdefiniowanie przykładowych zagrożeń wynikających z nieuwzględniania wymogów zorganizowanego procesu negocjacyjnego – formalnych i praktycznych.
Do kogo adresowany jest ten warsztat?
- Do zarządzających działalnością zaopatrzeniową firmy.
- Do zarządzających zakupami na poziomie operacyjnym.
- Do prowadzących zakupy w firmie.
- Do współpracujących z działami zakupowymi