- Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
- Cena obejmuje: prelekcje, materiały warsztatowe.
- Przesłanie do BMS pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
- Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
- W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
- Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
- W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
- Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
- Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
- Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Alumni – czy i dlaczego warto inwestować w byłych pracowników
Celem szkolenia jest dostarczenie pracownikom działów HR wiedzy i umiejętności niezbędnych do tworzenia i zarządzania programami Alumni, które mogą stanowić istotny element strategii biznesowej firmy.
Uczestnicy dowiedzą się, jak budować i utrzymywać relacje z byłymi pracownikami oraz jak wykorzystać te relacje do wzmacniania marki pracodawcy, wspierania rekrutacji oraz rozwoju biznesu.
Korzyści z udziału:
- Zrozumienie znaczenia i korzyści z programów Alumni.
- Poznanie kluczowych elementów skutecznej strategii programu Alumni.
- Praktyczna wiedza na temat narzędzi i technik angażowania byłych pracowników.
- Umiejętność monitorowania i oceny efektywności programów Alumni.