Data: 01.01.2026
1 dzień
Online
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 0,00 zł/netto

Jakie korzyści uczestnicy osiągną po szkoleniu? Program

Odblokuj swój kreatywny potencjał i naucz się rozwiązywać problemy w innowacyjny sposób dzięki Design Thinking! To metoda, która stawia użytkownika w centrum i pozwala na tworzenie rozwiązań, które spełniają jego rzeczywiste potrzeby.
Podczas warsztatów poznasz poszczególne etapy Design Thinking i przećwiczysz je w praktyce, pracując nad realistycznymi projektami.

Cel szkolenia:
Zapoznanie uczestników z metodyką Design Thinking i nabycie praktycznych umiejętności w zakresie jej stosowania do rozwiązywania problemów i generowania innowacyjnych pomysłów.

Grupa docelowa:
Osoby z różnych branż i środowisk, zainteresowane rozwojem kreatywnego myślenia i poszukujące efektywnych narzędzi do rozwiązywania problemów (np. przedsiębiorcy, menedżerowie, pracownicy działów marketingu, innowacji, obsługi klienta).

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zrozumienie zasad Design Thinking i jego etapów.
  • Nabycie umiejętności empatycznego podejścia do potrzeb użytkownika.
  • Rozwój kreatywnego myślenia i zdolności generowania innowacyjnych pomysłów.
  • Nauka prototypownia i zrozumienie potrzeby testowania rozwiązań.
  • Zwiększenie efektywności w rozwiązywaniu problemów zarówno w życiu zawodowym
  • Zdobycie narzędzi do tworzenia produktów i usług, które spełniają rzeczywiste potrzeby
Rozwiń

Program

9:00

Dzień I

Moduł I
Wprowadzenie do Design Thinking

  • Czym jest Design Thinking?
  • Dlaczego jest ważne?
  • Krótkie wprowadzenie teoretyczne z naciskiem na praktyczne zastosowania.
  • Prezentacja inspirujących przykładów.

Moduł II
Empatia

  • Jak zrozumieć potrzeby użytkownika?
  • Praktyki z zakresu badań jakościowych (np. wywiady, obserwacja).
  • Tworzenie person i map empatii.

Moduł III
Definiowanie problemu

  • Jak precyzyjnie zdefiniować problem, który chcemy rozwiązać?
  • Praktyki z wykorzystaniem technik kreatywnego myślenia.
  • Formułowanie pytań „How Might We?”.

Moduł IV
Generowanie pomysłów

  • Jak wygenerować jak najwięcej różnorodnych pomysłów?
  • Burza mózgów i inne techniki generowania pomysłów.
  • Selekcja i ocena pomysłów.

Moduł V
Prototypowanie

  • Jak szybko i tanio stworzyć prototyp rozwiązania?
  • Tworzenie prototypów z wykorzystaniem prostych materiałów.
  • Testowanie prototypów i zbieranie feedbacku.

Moduł VI
Testowanie

  • Jak przetestować rozwiązanie i zebrać feedback od użytkowników?
  • Analiza wyników testów i wprowadzanie poprawek.
Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń