Data: 01.01.2026 - 01.01.2026
2 dni
Warszawa
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 1995,00 zł/netto

Jakie korzyści uczestnicy osiągnie po szkoleniu? Program

Dzisiejsze realia rynku pracy oraz prognozy nie budzą wątpliwości, że pozyskanie wartościowych pracowników w przyszłości może być jeszcze trudniejsze niż obecnie. I choć wiele firm zwiększyło swoją skuteczność w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do swoich organizacji, statystyki są nieubłagalne – blisko 30% zatrudnionych pracowników opuszcza firmę w przeciągu roku. Jakość wdrożenia pracownika wpływa nie tylko na wizerunek pracodawcy, ale także na zaangażowanie pracownika, a w konsekwencji na jego retencję. Przemyślany proces onboardingu wpływa na szybsze rozumienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a więc w rezultacie także na efektywność pracownika.

Rozwiń

Program

9:00

Dzień I

Moduł I.
Onboarding – moda czy konieczność?
• Trendy w z zakresie onboardingu.
• Ciekawostki ze świata HR w kontekście wdrożenia pracownika.

Moduł II.
Fazy procesu onboardingu
• Definicja, fazy i znaczenie onboardingu.
• Wpływ skutecznego procesu na organizację.

Moduł III.
Kluczowe elementy skutecznego onboardingu
• Jak opracować strategię onboardingową?
• W jaki sposób połączyć onboarding z misją i wizją firmy?
• Proces tworzenia skutecznego onboardingu.

Moduł IV.
Aktorzy w procesie wdrożenia pracownika
• Rola działów HR oraz przełożonego.
• Kluczowe ogniwo onboardingu – Buddy.

9:00

Dzień II

Moduł V.
Projektowanie procesu onboardingu z wykorzystaniem elementów Design Thinking
• Stworzenie Persony pracownika.
• Mapa empatii – czy rzeczywiście jest to potrzebne?
• Design Thinking w kontekście budowania procesu onboardingu.

Moduł VI.
Narzędzia i technologie w procesie onboardingu
• Narzędzie i platformy wspierające proces onboardingu.
• Praktyczne zastosowanie technologii.

Moduł VII.
Pomiar efektywności onboradingu – praktyczne wskazówki/KPI
• Metody monitorowania procesu onboardingowego – controlling personalny.
• KPI i metryki sukcesu.

Moduł VIII.
Komunikacja i feedback w onboradingu
• Znaczenie komunikacji w procesie onboardingu.
• Techniki zbierania i wykorzystywania feedbacku.

Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń