Data: 01.01.2026 - 01.01.2026
2 dni
Warszawa
Zarejestruj się
1
1

Do zapłaty: 2495,00 zł/netto

Jakie korzyści uczestnicy osiągną po szkoleniu? Program

• Pozna techniki radzenia sobie ze stresem
• Dowie się jak profesjonalnie zachowywać się podczas wystąpienia
• Będzie wiedział jakich słów używać, aby z zaangażowaniem mówić o swoim projekcie/pomyśle biznesowym
• Dowie się jak tworzyć relacje z odbiorcą, atmosferę do dyskusji i jak zadawać pytania podczas prezentacji
• Pozna tajniki odpowiedniej pracy ze sprzętem nagrywającym/przekazującym video

 

Rozwiń

Program

09:00

Dzień pierwszy

MODUŁ I
Profesjonalne przygotowanie do wystąpień publicznych

Cel modułu:
Pokazanie znaczenia roli właściwej komunikacji podczas wystąpień i prezentacji biznesowych. Przegląd kompetencji profesjonalnych mówców.

• Umiejętności dobrego mówcy
• Najczęstsze błędy popełniane podczas wystąpień publicznych
• Techniki radzenia sobie ze stresem
• Dziesięć sposobów wywierania dobrego wrażenia
• Praca nad mową ciała podczas wystąpień
• Ćwiczenie dykcji, instrukcja samodzielnej pracy nad dykcją

MODUŁ II
Przegląd technik i narzędzi komunikacyjnych stosowanych podczas wystąpień publicznych

Cel modułu:
Zapoznanie uczestników z praktycznym i wskazówkami dotyczącymi sposobów przygotowania się do prezentacji i jej przeprowadzenia. Przećwiczenie narzędzi komunikacyjnych najczęściej stosowanych w trakcie prezentacji.

• Jak technicznie i mentalnie przygotować się do prezentacji?
• Przyciągające rozpoczęcie wystąpienia – „hak uwagi”
• Sposoby budowania relacji z odbiorcami, które ułatwiają proces komunikacji
• Sztuka przejrzystego przekazu – czyli jak ograniczyć „szum” komunikacyjny
• Perswazyjny język komunikacji w teorii i w praktyce
• Warunki efektownego, inspirującego i motywującego zakończenia

 

09:00

Dzień drugi

MODUŁ III
Bariery komunikacyjne podczas prezentacji

Cel modułu:
Poznanie barier komunikacyjnych, z którymi mają do czynienia zawodowi mówcy. Nauczenie się skutecznego wykorzystywania informacji werbalnych i niewerbalnych jakie otrzymujemy od słuchaczy podczas wystąpień publicznych.

• Bariery w procesie komunikacji wynikające z różnych typów osobowości
• Meta programy i ich wpływ na formy przekazu
• Sztuka słuchania i analizowania wypowiedzi
• Stereotypy i przekonania vs. skuteczność przekazu
• Praktyczne techniki poprawy efektywności komunikacji
• Utrzymanie dobrych relacji ze słuchaczami w sytuacjach trudnych i konfliktowy

MODUŁ IV
Praca nad własnym stylem prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji

Cel modułu:
Wypracowanie przez uczestników indywidualnego stylu przemawiania, w oparciu o posiadane kompetencje i umiejętności.

• Jak przemawiać w interesujący sposób?
• Niedoceniana siła metafory
• Metody budowania opowieści
• Omówienie zasad storytelligu
• Warsztaty praktycznego zastosowania storytellingu
• Praktyki pobudzania ciekawości słuchaczy i sposoby uatrakcyjniania wystąpień

Rozwiń

Regulamin

  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu jest różny i uzależniony od charakterystyki spotkania. Dokładna cena jest podana w warunkach uczestnictwa dotyczących danego szkolenia zamkniętego.
  2. Cena obejmuje:  prelekcje, materiały warsztatowe.
  3. Przesłanie do BMS  pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym, a BMS. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  4. Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  6. Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  7. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  8. Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Poland Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  11. Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Poland Group Sp. z o.o.
Rozwiń

Uczestnicy kupili także