Adam Wojciechowski, Kierownik ds. Digitalizacji i eCommerce
Doświadczenie w marketingu zdobywał w największych firmach branży narzędziowej i budowlanej w Polsce. Pasjonat SEO, content marketingu i wideo marketingu – zarówno w pracy jak i po godzinach. Specjalizuje się w marketingu produktów technicznych i inżynieryjnych. Od prawie 5 lat związany z Hilti Poland sp. z o.o., obecnie Kierownik ds. Digitalizacji i eCommerce odpowiedzialny za większość działań firmy w internecie i budowanie działu Digital. Odpowiadał za stworzenie kanału YT Hilti, który w krótkim czasie stał się jednym z największych kanałów w segmencie profesjonalnych rozwiązań dla budownictwa. Prywatnie współtwórca kanału Okiem Chemika – który w ciągu 2 lat stał się jednym z największych polskich kanałów zajmujących się medycyną i farmacją, gromadząc ponad 74 000 subskrybentów. Magister Inżynierii Mechanicznej z Zarządzaniem Uniwersytetu w Edynburgu.