Od 17 lat aktywnie związana ze sprzedażą i obsługą klienta w sektorze bankowo-finansowym, ze specjalizacją
w dziedzinie contact center. Rozpoczynała karierę od stanowisk konsultanckich, osiągając eksperctwo w modelowaniu efektywnych procesów obsługowych (Polbank EFG i Raiffeisen Bank), wzbogacone doświadczeniem reklamacyjnym. Zarządzała kilkudziesięcioosobowymi strukturami contact center, dedykowanymi telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży, obsłudze dyspozycji i reklamacji, retencji oraz wsparciu sprzedaży (Cetelem Bank, Sygma Bank, obecnie Oney Polska). Od 2015 roku odpowiada w Oney Polska za biznesową metamorfozę kanałów zdalnych w kierunku przychodowości wiernej idei utrzymania długotrwałych relacji z klientem. Absolwentka dziennikarstwa (Uniwersytet Warszawski) oraz studiów menedżerskich dla wyższej kadry zarządzającej (Szkoła Główna Handlowa).