Aneta Kaniewska

Dyrektor Centrum Finansów - Tauron Obsługa Klienta

Aneta Kaniewska, Dyrektor Centrum Finansów – Tauron Obsługa Klienta

Prawnik z wykształcenia, manager, trener, doradca i coach z 16-letnim doświadczeniem zakresie zarządzania należnościami w obszarach B2B i B2C. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania Kapitałem Ludzkim Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Swoje doświadczenie zawodowe początkowo zdobywała w firmach branży finansowej biorąc udział w projekcie windykacyjnym SSE/PSE Polska, następnie w firmie Żagiel zajmującej się sprzedażą ratalną i kredytami konsumenckimi gdzie odpowiadała za proces windykacji sądowej. W latach 2004-2016 związana z branżą ubezpieczeniowa gdzie była brała udział w stworzeniu struktur windykacyjnych w PZU SA i PZU Życie SA. Obecnie zarządza Centrum Finansów w Tauron Obsługa Klienta sp z o.o. gdzie zajmuje się rozwojem struktury zarządzania należnościami, płatnościami oraz obsługą transakcyjną w branży energetycznej. Posiada doświadczenie w zakresie budowy strategii zarządzania i rozwoju pracowników, inicjowania i przeprowadzenia projektów zmian organizacyjnych nakierowanych na zwiększenie efektywności i jakości nadzorowanych obszarów oraz zmniejszenia kosztów realizowanych procesów. W swej pracy dba o to, by bazować na potencjale ludzi, z którymi współpracuje.