Dyplomowany trener biznesu. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu telewindykacji, negocjacji, sprzedaży, komunikacji, asertywności oraz zarządzania. Przygotowuje i prowadzi warsztaty doskonalące kompetencje pracowników na różnych szczeblach ścieżki zawodowej w tym także menedżerów zespołów windykacyjnych i sprzedażowych.
Od 20 lat związany z instytucjami finansowymi działającymi w sektorze bankowości, ubezpieczeń oraz windykacji należności. Realizował szkolenia dla windykatorów, sprzedawców m.in. dla Sygma Bank, GetBack, PKO Bank Polski, PKO Ubezpieczenia.
Swoje doświadczenie zdobywał jako praktyk w windykacji telefonicznej, w zarządzaniu zespołem windykacyjnym oraz trenowaniu windykatorów w obsłudze telefonicznej jaki bezpośredniej.
Podczas szkoleń szczególnie dba o to, aby zawartość merytoryczna była przedstawiona w sposób angażujący i aktywizujący uczestników. Tworzy i realizuje autorskie gry edukacyjne i szkoleniowe, wspomagające naukę przez doświadczenie i zapewniające interaktywny charakter szkoleń. W swojej pracy kieruje się otwartością na
każdego klienta i indywidualnym podejściem proponując rozwiązania odpowiadające jego potrzebom.
Zrealizował projekty szkoleniowe dla ponad 3000 osób a także ponad 2000 godzin treningów indywidualnych. Posiada doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu
i zarządzaniu programami adaptacyjno – rozwojowymi dla pracowników windykacji Contact Center.