Doświadczenie biznesowe zdobywał w pracy w zagranicznych koncernach pełniąc różne funkcje. Począwszy od pracy w IBM w Holandii w dziale marketingu przemysłowego, poprzez prowadzenie sprzedaży produktów inwestycyjnych w USA, zarządzanie spółkami zagranicznymi w Europie, USA, Azji oraz Ameryce Pd., zakładanie firmy od podstaw w Rosji (Media Markt), na współpracy z firmą japońską i koreańską kończąc. Zakres doświadczenia obejmuje sprzedaż, zakupy, marketing, planowanie, budżetowanie, organizację, budowanie strategii oraz zarządzanie w obszarze B2B (produkty inwestycyjne), B2C (produkty elektroniki użytkowej) oraz sprzedaży detalicznej (Media Markt Polska oraz Media Markt Rosja) a także wprowadzanie e:commerce – pełnione funkcje to szef sprzedaży, szef zakupów, członek rad nadzorczych, dyrektor generalny oraz szef ds. operacyjnych.
W międzyczasie prowadził działalność szkoleniową dla firm w zakresie praktyk biznesowych, rozwiązań dotyczących handlu detalicznego elektroniką użytkową oraz praktycznych metod zarządzania zespołami, biznesem oraz planowania.
W każdym aspekcie, szczególnie dotyczącym pracy w środowisku międzynarodowym, wnioski i przekonania wynikają z praktycznych doświadczeń w pracy na rynkach USA, Europy, Rosji, oraz pracy w firmach z Holandii, Japonii oraz
Korei Pd. (Philips, Media Markt, Panasonic, LG).