Hanna Świątkowska

.

+15 lat doświadczenia w sprzedaży jako Business Partner Manager, Channel Manager, Sales Manager  w branży nowych technologii, multimedialnej, IT, medycznej.

W Carestream Health (były Kodak) zajmowałam się tworzeniem i zarządzaniem kanałów sprzedażowych w Polsce i Europie Wschodniej. Koordynowałam wdrożenia sprzedażowe w obszarze systemów Help Desk i Service Desk, ERP – Axapta, Customer Service Automation w branży multimedialnej, telewizji internetowej.

+7 lat doświadczenia na sali szkoleniowej oraz on-line, jako trener biznesu, coach i trener wellness.

Dzielę się doświadczeniem, widzą i motywuję ludzi jak skutecznie sprzedawać, prowadzić negocjacje oraz finalizować transakcje, a także pielęgnować relacje z klientami w biznesie.

Wspieram managerów w różnych obszarach: budowania kompetencji liderskich, przywódczych, rozwóju umiejętności osobistych, talentów i efektywności zespołu, wyznaczania ścieżki kariery, przy projektach zarządzania zmianą – zarówno na poziomie organizacyjnym, jak i indywidualnym, w budowaniu spójnych, skutecznych, rozwojowych zespołów. Pracuję w oparciu o najnowsze osiągnięcia psychologii biznesu.

 

Jako coach specjalizuje się w coachingu transformacyjnym, opartym na holistycznej koncepcji człowieka, wspierającym szeroko rozumiany rozwój osobisty.

Jestem współwłaścicielem Dopełni Ośrodka Rozwoju i Psychoterapii, gdzie prowadzę praktykę indywidualną.

 

Wykształcenie:

Absolwentka Wydziału Humanistycznego Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, studiów podyplomowych: Psychologia społeczna. Certyfikowany Trener biznesu oraz Trener coachingu i mentoringu. Certyfikowany trener i terapeuta pracy z ciałem. Terapeuta w nurcie Psychologii Zorientowanej na Proces.

Certyfikat ITIL Foundation Certificate in IT Service Management.