Iwona Armańska, Kierownik Działu Obsługi Klienta – Raben Logistics Polska sp. z o.o.
Od prawie dwóch lat jestem związana z Raben Logistics Polska, gdzie kieruję Działem Obsługi Klienta Logistyki Kontraktowej. Wcześniejsze doświadczenie zdobywałam w NIVEA Polska sp. z o.o. gdzie przez ponad 13 lat zajmowałam się rozwijaniem współpracy logistycznej z klientami w Polsce oraz ponad piętnastu krajach europejskich i azjatyckich. Rozpoczynałam pracę na stanowisku specjalisty, prowadziłam zespoły projektowe, rozwijałam relacje z Klientami, ciągle dbając o najwyższe standardy obsługi przy wykorzystaniu różnych narzędzi, w tym narzędzi Kaizen. Budowanie motywacji w zespole, tworzenie i dbanie o jak najwyższe standardy obsługi – to moje największe pasje zawodowe. Jestem absolwentką Politechniki Koszalińskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz certyfikowanym logistykiem, a prywatnie mamą Grzegorza i wielbicielką wędrówek górskich.