Kamila Piech-Sokołowska

Marketing & Customer Experience Manager – Fortum

Absolwent studiów MBA na Politechnice Wrocławskiej. Z marketingiem związana od 12  lat. W Fortum od 5 lat od 2 lat na stanowisku Managera Marketingu i Customer Experience Odpowiedzialna za zarządzanie i kreowanie obszaru marketingu oraz doświadczeń Klientów w funkcji Customer. Wszystko to, aby zwiększać efektywność i skuteczność działań sprzedażowych. Kieruje się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych. Przykładająca dużą lupę do potrzeb klientów ich adoptowania w procesie tworzenia nowych produktów i usług Fortum. Stawia na doskonalenie ludzi, procesów, produktów i relacji. Maksymalista. Ambicja zespołowa -stworzenie zespołu ekspertów tworzącymi działania skuteczne, mierzalne i efektywne. Ludzi pełnych pasji i zadowolenia z życia zawodowego. Top Talenty: Bliskość, Maksymalista, Strateg, Indywidualizacja.