Katarzyna Anosowicz, Head of Customer Experience – TVN Digital
Projektantka usług, strateżka lojalnościowa, psycholożka, badaczka trendów i potrzeb, managerka Customer Experience z 15-letnim doświadczeniem w marketingu relacji. Praktyczka Futures / Design Thinking i Human-Centered-Design z silną orientacją na wytwarzanie zrównoważonych, zdrowych ekosystemów i kultywację naturalnych środowisk. Prowadziła strategiczne projekty consultingowe w sektorach telekomunikacji, mediów i technologii. Projektowała programy lojalnościowe i strategię komunikacji m.in. dla Toyota, Polkomtel, Cyfrowy Polsat, 5.10.15. Trendwatcherka, managerka zmiany. Od ponad 4 lat dba o doświadczenia klientów i orientację klientocentryczną w TVN Digital. Pomysłodawczyni Player Labs – platformy innowacji i strukturyzowanego Voice of Customer dla użytkowników player.pl. Miłośniczka teatru. Energię do pracy czerpie z własnych doświadczeń: studiów psychologii klinicznej, service design i teatrologii, zainteresowań antropologią kulturową, psychoterapią systemową, oraz świetnych spotkań z ludźmi – na miejscu i w czasie dalekich podróży.