Wieloletni Praktyk. Pasjonatka Customer Experience Management. Specjalistka w zarządzaniu procesami. Ekspert w dziedzinie Customer Experience Management, obsługi klienta, zarządzania reklamacjami i tworzenia kultury organizacyjnej nastawionej na klienta, a także optymalizacji i efektywności procesów operacyjnych. W swojej pracy kieruje się doświadczeniem, które zdobywała w różnych obszarach i na różnych stanowiskach, między innymi w międzynarodowej korporacji (GE) w obszarze usług finansowych – bankowości, w tym w GE Money Banku oraz Banku BPH.
Pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich odpowiadała również za: tworzenie strategii i ustalanie celów, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, jakość procesów, programy motywacyjne oraz budowanie zaangażowania pracowników i komunikację wewnętrzną. Szerokie doświadczenie pozwala na ocenę efektywności biznesu z różnych perspektyw, łącząc oczekiwania klientów, organizacji i pracowników.
Posiada długoletnie doświadczenie w pracy z ludźmi, zarządzając zarówno dużymi zespołami, jak również zespołami wysoko wyspecjalizowanych specjalistów.
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.